02 February 2018

Alhamdulillah

Alhamdulillah
hari ni berkesempatan 
merasa airtangan sulung menantu

masak lemak ikan tenggiri
sambal udang tumis petai
brokoli campur cendawan goreng
bg saya,ianya perfect

meskipun tugasnya sbg engg IT TM
dia tak kekok utk bersilat didapur
tanpa bantuan saya yg hanya memerhati dari jauh

tak berdaya nak tolong dek semput saya ni

7 comments:

  1. Alhamdulillah, syukur dapat menantu ringan tulang. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...untung, kerjaya hebat, di dapur pun hebat...

    ReplyDelete
  3. Bila dah tua ni memang malas nak renyah di dapur. Bila ada sesiapa yang boleh memasak dan menghidangkan makan untuk kita alangkah bahagianya. Sayang, anak saya ke3nya lelaki dan tidak ada lagi di sisi.

    makanya, mau tidak mahu, saya makan di kedai sahaja yang dah rasa tepou sahaja selera...

    ReplyDelete
  4. bertuah dapat menantu sama pandai masak macam keluarga akk....

    ReplyDelete
  5. orang pompuan kerja ape pon kene duduk dapo bersilat jugak kan

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.