18 May 2014

janji manis TM..

Rasa rindu sangat nak berblog...
Menjenguk blog kawan2 dan mengomen..
Apakan daya masalah internet tak selesai lagi..

Saya dh letih dan jemu menunggu TM..
Setelah 2 minggu menanti...
Usahkan ada technician TM yg bertanya
 Call pun tidak..
Saya dh menyampah utk terus call 100..

Anak lelaki saya suruh tunggu dia blk cuti sem
Pada 2/6 nnt..dia nak godek2 sendiri pc tu..

Kt tab ni,semuanya terhad..lambat..

28 comments:

  1. Salam Kam,

    Kesiannya, belum selesai2 lagi masalah! Lama lagi bulan 6 tu!

    ReplyDelete
  2. saya penah jugak begitu.
    padahal bila call CS kata nak call balik..
    last nya bawak modem p TM center and buat scene kat situ..
    saya record skali conservation saya ngan pekerja tm thru phone so incase kalau dia nak attack saya ada bukti..

    ptg tu jugak pekerja TM datang rumah.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. ala siannya akak..mesti tension betul bila tak dapat online...akak gie komplen direct jer kat kaunter dier...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak kam,
    Lamanya....teruk sangat tu. Masa saya kena dulu tu, esoknya kontaktor datang, terus dapat sambungan baru, cuma kena buat kontrak baru.

    ReplyDelete
  5. Saya pun rindu menanti entri dan komen2 akak...
    Selalunya servis TM tak lah seteruk ini, sabar ye...

    ReplyDelete
  6. patut la lama senyap...windu la ngan menu2 akak... windu akak jua. hehe

    ReplyDelete
  7. Heran juga TM sebelah Kulim macam tu kot....? TM di Aloq Staq boleh kata efisen jugak, selalu dlm tempoh 24 jam mesti teknisyen TM atau kontraktor TM mai tengok, kadang2 tak sampai 3-4 jam depa dah mai ketuk pintu. Kalau tak dpt selesaikan masalah masa tu esok gerenti depa selesaikan, tak pernah lagi sampai berhari2. Kalau kena kat saya saya dah serbu pejabat TM buat report..

    ReplyDelete
  8. paling menyampah kalau menunggu janji macam ni kan....
    kite pun net tenat jugak ni....

    ReplyDelete
  9. kak kamsiah, ana hari tu beli modem baru je baru settle..:)

    ReplyDelete
  10. penantian satu penyiksaan kan kamsiah..
    saya ni baru nak call UNIFI esok..
    la ni guna wifi dari hp saja

    ReplyDelete
  11. Saya pun kes TM juga, janji tak ditepati, dah upgrade tapi stremix masih slow mlowww....

    ReplyDelete
  12. leceh betul nak berblog guna tap kan..berasap nak uplod gambo..

    ReplyDelete
  13. Akak, adik ipar saya kerja kat TM. Nanti saya contact akak, ya, arini ngan esok tak dapat sebab saya outstation..ni macam ada something wrong je ni, sebab biasa servis TM cepat, jarang lewat macam ni, mesti ada yang tak kena, nanti saya tolong tanya adik ipar saya

    ReplyDelete
  14. Salam kak kam.. alahai. biasa laa tu.. time kene bayar bil xsempat2 suruh bayar, bab service fail.

    ReplyDelete
  15. TM memang ada masalah dengan CS..
    harap dapat perbaiki untuk masa depan diorang jugak..

    ReplyDelete
  16. leceh betul kalo perkhidmatan macam tu..emm..smua nak kerja mudah..

    ReplyDelete
  17. Harap semuanya cepat selesai.
    Kam memang rindu Kam, memang terasa kehilangan.

    ReplyDelete
  18. Sy cadangkan kak kam terus pegi TM Point, bawa modem sekali. Kat sana kak kam bagi sedikit syarahan...Insyaallah boleh selesai.
    Saya pernah ke Lembaga Air kat sini dan beri sedikit syarahan pendek, alhamdulillah lepas tu segalanya selesai. Kisahnya, tiap hari balik kerja air tak de, berlanjutan dekat sebulan, bila call, dalam perhatian dalam perhatian. Dah tak sabar, saya buat surat rasmi dan bawa sendiri ke ofis deme. Nak jumpa bos, kerani kata tak de, penolong pun tak de, alasannya pegi tengok tempat bermasalah, masa tu rasa temperature dah naik. Saya cakap, kalau sekadar tengok tak bertindak, saya pun boleh. Saya beritahu, kerja saya banyak berurusan dengan pihak media. Saya boleh popularkan Lembaga Air ni kejap je. Saya bagi tempoh 3 hari untuk respon surat saya....Cuma 2 hari lepas tu semuanya pulih. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  19. Tak settle lagi rupanya...
    Kalau saya, sabar pun ada batasnya…
    Betul kata rakan2 yg lain… pergi lapor terus ke pejabat TM….

    ReplyDelete
  20. Sabarkah kak Kam... apa ntah masalah diaorg ni tak taulah hmmm...

    ReplyDelete
  21. Ini kes luar dari biasa ni. Kena push selalu kak, kalau tak mmg la depa akan buat tak tahu je.

    ReplyDelete
  22. ok faham... take yr time lah yer , dah ok nanti dtg singgah yer

    ReplyDelete
  23. salam k.kamsiah..

    huhuh..JANJI MANISMU.. :(
    masih belum ok ke kak kam ?

    ReplyDelete
  24. Kalau husband idah... dia akan call hari2 followup sampaikan operator tu bosan... hik3x...

    ReplyDelete
  25. Tak ok lagi ke dari hari tu,teruk betul service TM.

    ReplyDelete
  26. laaa ada prob ke...klu noe la...hehehe...mau dah kena cus service TM tu...hehehe

    ReplyDelete
  27. Saya ni masa mula-mula subscribe TM, memang sentiasa dapat janji manis. Saya kalau orang menabur janji manis pastu tak tunaikan, memang saya tulis surat cinta panjang berjela sama je macam entri blog saya. Kalau tak sanggup baca, kenalah datang tengok cepat apa masalahnya :)

    ReplyDelete
  28. janji tinggal janji kan.
    smga berjaya dipulihkan

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.