22 December 2009

Jumpa Blogger

Semalam...saya menerima panggilan dari Myza
sebelum ni cuma dok ber sms ja dgn beliau...
so terkejut jugak la
dan terpikir ada perkara penting yg mahu disampaikannya

Rupa-rupanya beliau sekeluarga ada di Taman Guar Perahu
taman yg tak asing lagi bg saya
kerana saya sering kesitu...

Myza ni menetap di Kajang
datang ke Guar Perahu tu kerana ada sepupunya
yg menetap disitu..

Beliau minta saya jgn bersusah2 ...
dan sememangnya saya pun tak sempat nak sediakan apa2..
cuma hidangkan apa yg ada kat rumah ja la..

Seronoknya bertemu dan berbual dgn beliau dan Sheikh
seolah dah lama kenal..
3 org anaknya jugak amat bersopan
sejuk mata memandang..



gambar saya bersama Myza serta 2 org anaknya
yg sorg lagi tak mahu bergambar
dan Sheikh...
katanya mahu saman saya 1.5 juta kalau masukkan gambarnya...
kelakar betul...

dan...kata Sheikh..
utk adil...utk lbh aci
saya sekeluarga 'wajib' membalas kunjungan dia org

Terimakasih kerana sudi bertandang
dan harap2 dapat jumpa lagi dilain kesempatan..

post signature

25 comments:

  1. Huaaaaa...Kam dah jumpa sheikh..tak aci..Bila agaknya boleh jumpa Kam ye..Saya jarang pi belah utara sana. Kalau ada pun takat penang aje.

    ReplyDelete
  2. tirana...kami pun tak plan nak jumpa...la penang tu tak jauh la dari kulim...

    ReplyDelete
  3. salam kak,

    hehe...mmg patut kena saman ngan pak sheikh nie. dia mmg x kasik amik gmbr dia kak..yan tkut kena saman..hahaha...last2 ada gak link pak sheikh kt sini...hehehe

    ReplyDelete
  4. sesuai dengan tajuk : detik2 indah dalam hidupku - jumpa blogger....bila pulak kita nak jumpaye...

    ReplyDelete
  5. best kan sekali sekala jmp blogger
    selalu kenal alam maya je ye

    ReplyDelete
  6. yan..dia kata pic yg ada muka dia,utk simpanan peribadi je heehe...mmg nak kena pak sheikh tu...

    ReplyDelete
  7. sonata...akka cuba menikmati setiap detik kehidupan yg singkat ni dgn hati yg lapang,gembira serta positif...
    bila nak jumpa...mai la kedah ni..

    ReplyDelete
  8. jo..ala dulu mai kat hi tech tu..tak mai umah pun...

    ReplyDelete
  9. syana...welcome...dah ramai jugak la yg akak jumpa kwn2 maya ni

    ReplyDelete
  10. seronoknya dapat jumpa ekk.. teringin gak nak mcm tu..

    ReplyDelete
  11. Salam Kamsiah,

    seronoknya dapat berjumpa..

    ReplyDelete
  12. wah.. sronok gak kan dpt jmpa sahabat maya

    ReplyDelete
  13. kak...kita bila pulak nak jumpa ye?? nak ikutkan bukan jauh pun kulim - taiping..Tp...lagi dekat ler lagi susah nak bertemu...adeii

    ReplyDelete
  14. Salam
    my lovely sis Kamsiah

    wa.. bestnya... bila la maiza dpt jumpa rakan blogger nie.. semua jauh2... hee.. sis ja yg dekat sikit..

    ReplyDelete
  15. salam kam's
    Wah! ada kejutan ya. Tahniah dapat kenalan yang sejati..alangkah gembira jumpa teman blogger tu.
    Papun memang itu yang terbaik ukuhuwa tambah erat.salam kenalan mayza

    ReplyDelete
  16. Wah seronoknya.... bertukar komen di blog akhirnya bertemu....

    ReplyDelete
  17. MAKEUP CLASS INFO :
    DATE: 9/1 --->> SHAH ALAM (RM150)
    TIME: 10:30 AM-5:30 PM

    DATE: 15 & 16 JANUARY ----->> TERENGGANU & KELANTAN (RM250)
    TIME: 10:30AM-5:30PM

    DATE: 23 & 24 JANUARY -----.>> BRIDAL MAKEUP CLASS (2 DAYS) IN KL (RM500)
    TIME : 10AM-5:30PM (FOR BOTH DAYS)

    -MAKEUP, LUNCH, CERTIFICATE PROVIDED
    -BRING YOUR FRIEND, GET RM20 DISCOUNT PER PERSON YOU BRING

    BOOK NOW, LIMITED SEATS!!!!

    http://www.eyrarizal.com
    http://www.lovesaysitall.blogspot.com
    FB: Eyra Rizal @ Eyra Rizal Touch

    ReplyDelete
  18. dairyhati...mmg seronok jumpa kekawan blog...dok bersembang kat blog...akhirnya bersembang face 2 face...

    ReplyDelete
  19. kak werdah...hepi mmg hepi...mcm dah bertahun kenal..

    ReplyDelete
  20. maiyah..alhamdulillah..setakat ni,ramai jugak la yg dah jumpa...semuanya ok,sporting,gila2...

    ReplyDelete
  21. cintamaniz...kalau mai kulim tu calling2 la saya..

    ReplyDelete
  22. etuza...betul tu,pertemuan menambahkan ikatan kemesraan...

    ReplyDelete
  23. eeeda...seronok...tambah2 lagi kawan kita tu sekepala...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.