09 April 2017

Minum Petang Di Dannet & Co

Assalamualaikum

Petang semalam lepas menghantar Eleena 
 utk belajar kereta
saya,Alia dan Tasha ke Dannet & Co

dah lama teringin nak makan dekat sini
tp disebakan datang waktu pagi utk mengering kain
kedai ni  masih belum dibuka
ianya terletak berdekatan dgn kedai dobi


 saya punya order
Creamy al funghi
 Alia punya order-fish sandwich

Dan ni Tasha punya order
chicken chop
Ya Rabbi budak ni
saya makan tak sampai separuh lagi
kakaknya makna baru beberapa suap
dia dah licin
cuma yg saya tak puas hati
saya order jus apple
tp jus apple yg diberi adalah yg dalam kotak

7 comments:

  1. alooooooooooooorrrrrrrrr kalu sayapun tak puas hati, lain diorder, lain yang diterima..

    ReplyDelete
  2. Overall sedap tak makanan kat situ kak?

    ReplyDelete
  3. kalau tgk ketiga2 tuh... nampak sedap betul kak...
    tp tang jus epal tuh.... mcm tak setara ngn menu makanan situ lah klu hidnagkan yg dlm kotak

    ReplyDelete
  4. creamy alfunghi tu menarik perhatian aida.
    sure sdap ekk, kamsiah.
    alhamdulillah...

    ReplyDelete
  5. Oh,western food rupanya,tertanya2 kedai tu jual apa bila lalu minggu lepas

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.