24 June 2020

Buahtangan Oleh Menantu


Saya sebenarnya kurang mengemari kek
Kalau buat kt rumah
Saya cuma makan sesuap dua
ketika masih panas2

Kalau beli yg slice tu pun
3,4 hari baru habis

 Kek batik ni ole2 
yg dibawa menantu
"Makanlah mak..sedapp.."pujuknya
Saya mula2 makan sepotong,2 potong,
3 potong
Super duper sedap
Rasa manis coklat
Bercampur rasa masin butter 
👍👍👍👍👍👍👍
Yalah..semestinya yg terbaik utk
mak mertua

7 comments:

  1. Kek batik sekarang sudah mewah, letak coklat ganache di atas.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah... mak mertua suka menantu pun gembira kak...
    sebab kalau dana bawak ole-ole untuk mertua dah dia suka dana rasa happy sangat... tapi tengok kek tu pun nampak sedap lah kak oi

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak,
    Wah, kita yang baca dialog ibu mertua n menantu ni pun dah rasa aura bahagia. faberet saya tu, apa2 kek coklat.

    ReplyDelete
  4. jiran sebelah rumah bagi kek batek macam ni masa puasa hari tu. sedap betul. suami pun puji. kami siap nak mintak resepi.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّØ­ْمَنِ الرَّØ­ِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.