03 July 2010

Baru puas hati berblog...

Yezzzaaa...akhirnya mr black
HP p6050d dah boleh digunakan
kerosakannya cuma perlu dibayar rm90 ja
tp amik masa berbulan utk dihantar services..


baru puas hati berblog,berfb dsb
walaupun tak boleh diusung kemana2
tp mengunakannnya amat seronok
besar,lebar...



berbanding mr lappy ni
kecik comei...
dah tak dak yg berebut lappy ni dah...

post signature

18 comments:

  1. salam...baru best - besar! senang nak baca kalau yang tulis kecik2 tu....cantik cat baru ni...

    ReplyDelete
  2. salam kamsiah..betul la..nampak besar..seronoknya berblog.akak setuju..akak guna lappy je..dah malas nak beli lagi desktop tu..macam2 yang rosak..rasa rugi duit..jumlah semua dah rm800..masih rosak..kena tipu ke..tak tau la..

    ReplyDelete
  3. seronok la lepas ni..puas hati berblog

    sy guna yg mini kat umah...ehehe dah la slow...kecik lak tu ruang mata ni..

    ReplyDelete
  4. makin luas mata memandang... memang betul

    ReplyDelete
  5. tahniah,
    makin byklah publish n3 hendaknya ya...:)

    ReplyDelete
  6. hehe dak yang nak berbt lappy 2 ehh
    mai fatin nak brbt hehehe :P

    ReplyDelete
  7. salam akak..

    makin cantik blog ni..
    hehe...

    ReplyDelete
  8. Assallamualaikum Samsiah,

    cantiknya blog..camna buat ni..mama tak berapa tahu..cuma apa yang ada saja..mama biasa-biasa ja.
    terima kasih ziarah blog mama.

    ReplyDelete
  9. Salam..:):)
    Moga lepas2 ni..makin rancak bern3 yaa...:):):):)

    ReplyDelete
  10. salam akak

    wahh.. bestnya dpt yg baru.. tak perlu nak berebut.. sejuk ja masuk blog akak nie.. :)

    ReplyDelete
  11. salam akak

    wahh.. bestnya dpt yg baru.. tak perlu nak berebut.. sejuk ja masuk blog akak nie.. :)

    ReplyDelete
  12. Salam kam..
    kadang2 tu pc pandai buat hal kan..tak boleh jg kalau x ada..semoga kita dpt manfaat kebaikan ict.tahniah teruskan n3 baru ya.

    ReplyDelete
  13. Bestkan bila dapat yang baru, besar pulak tu,baru puas.

    ReplyDelete
  14. ammvoiii sonoknyer dapat pakai balik pc yg besar dan lebar ghitewww.. ehehe

    ReplyDelete
  15. sonata..yalah,dah makin berusia ni,makin kurang jelas penglihatan hehe

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.