25 August 2021

Bird Repellent Hanging Rod

Ikhtiar utk menghalau burung merpati
Yg nk buat sarang atas syiling rumah
Amboi bkn main bising lagi bunyi mengais2...krokk krookk kook kookk...
En suami order bird repellent ni kat shopee..
Cuma gantung ja dan benda ni berpusing2
Kita yg tgk ni berpinar2 dan pening kepala

So apa kaitannya dgn burung..tanya saya

Burung pun ikut pening ke haha

8 comments:



  1. usha mesti ada kan kam..kalau dibiarkan masalah pula

    ReplyDelete
  2. Haha ke alat penghalau burung itu keluarkan bunyi yang busing juga tak?

    ReplyDelete
  3. ohh ingat apa td
    merpati senang membiak dulu jenuh jga nk habiskan.
    ada yg suka mkn jd masa tu bg je

    ReplyDelete
  4. Mudah berbunyi ke benda ni kak? Burung takut dengan bunyi bising besi ni ye. Baru tahu.

    ReplyDelete
  5. Kira macam loceng anginlah juga ni kan?

    ReplyDelete
  6. Ohhhh, itu ke alat untuk halang burung akak? Eh burung pun boleh pening eh? Hahaha

    ReplyDelete
  7. alat ni boleh menakutkan burung kot kak

    ReplyDelete
  8. Kuş kovucu ürünler arasında en etkilisi olan plastik kuşkonmaz bariyer ürünü martı, güvercin, karga kovucu olarak kullanılmaktadır. Ürünümüz genellikle pencere önüne konan kuşları engellemek amacı ile, havaalanlarında ise kuş çarpmalarını engellemek amacı ile, fabrika, endüstriyel alanlarda ise kuş kaçırıcı ürün olarak sıklıkla kullanılmaktadır. Güvercin kovma yöntemleri arasında en basit ve en etkili çözümdür. Kuş kovucu ürünler ile sizler de kuş kontrolü yapabilirsiniz.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.