08 April 2011

Roti Jala + Kuah Durian

Salam
biasanya saya buat roti jala
bersama kari ayam

tapi bila ada lebihan durian
(nampak mcm takda sapa nak makan)
oppss..saya tak gemarkan durian yg isinya lembik
atau masak ranum
saya lbh suka durian setengah masak/mengkal

santan,gula melaka 2 keping
sikit garam & daun pandan
dan sikit tepung jagung

roti jala ni senang dibuat
tp amik masa yg lama utk siapkannya

14 comments:

  1. sedap nya... baru je bg tau kawan pasal kuah durian n roti jala td... dap nyeee =(

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kamsiah

    adooooiii
    kegemaran saya tu

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. sedap ke cicah kuah durian ?kari la best .

    ReplyDelete
  4. assalam kamsiah..akak pun lebih suka roti jala dengan kari ayam..
    kalau kuah durina ni akak suka makan dengan roti gardenia..

    ReplyDelete
  5. Hai!Selalu kuah kari je,
    kali ni ada kuah durian pula.
    Hari ni saya sibuk merayau2 di Kedah.

    ReplyDelete
  6. Kak Kamsiah macam mak fida, tak suka durian yang lembik..

    sedapppnyer.... kak...

    ReplyDelete
  7. @misz beautymusim durian skrg...kalau jemu makan mcm tu ja...leh cuba cara ni

    ReplyDelete
  8. @xazryxmasing2 ada selera tersendiri..akak balun ja..semua sedap hehe

    ReplyDelete
  9. @thomaspasti ada gambar menarik lepas ni dari U

    ReplyDelete
  10. IM selalu ajak ibu_suri makan roti jala + kari daging kat restoran Abang E Capati, Kulim.

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum:)

    suka bercicahkan kari ayam tapi
    dengan kuah durian pun sodapppp:):)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.