28 December 2009

Selamat Pengantin Baru..Doktor...

Alhamdulillah...sorg lagi kawan saya mendirikan masjid...
kawan yg pada mulanya dikenali di alam cyber
bertukar2 no hp..kemudian berjumpa..
saya mengenalinya ketika dia masih bergelar pelajar perubatan
sekarang dah graduate..dah bergelar doktor
Doktor Nor Sarina Ismail



saya tak berkesempatan utk menghadiri
kenduri dipihak perempuan
yg diadakan 26 dec lalu(besday saya..:)

ni kenduri di pihak lelaki
terimaksih kerana sudi datang menyerahkan sendiri kad jemputan
pada saya..byhand..

rumah pengantin lelaki di Felda Gunung Bongsu

Tasha...kat mana2 kenduri pun
cuma makan nasi je tanpa lauk pauk..
huhu tak tahan pedas.


makan bersuap...

gambar blurr sikit..
apapun iena tetap comei...

Tasha buat muka moody bila disuruh
posing kat pelamin..



Selamat pengantin baru
untuk iena dan ezan...
semoga berbahagia kehujung usia

post signature

22 December 2009

Jumpa Blogger

Semalam...saya menerima panggilan dari Myza
sebelum ni cuma dok ber sms ja dgn beliau...
so terkejut jugak la
dan terpikir ada perkara penting yg mahu disampaikannya

Rupa-rupanya beliau sekeluarga ada di Taman Guar Perahu
taman yg tak asing lagi bg saya
kerana saya sering kesitu...

Myza ni menetap di Kajang
datang ke Guar Perahu tu kerana ada sepupunya
yg menetap disitu..

Beliau minta saya jgn bersusah2 ...
dan sememangnya saya pun tak sempat nak sediakan apa2..
cuma hidangkan apa yg ada kat rumah ja la..

Seronoknya bertemu dan berbual dgn beliau dan Sheikh
seolah dah lama kenal..
3 org anaknya jugak amat bersopan
sejuk mata memandang..



gambar saya bersama Myza serta 2 org anaknya
yg sorg lagi tak mahu bergambar
dan Sheikh...
katanya mahu saman saya 1.5 juta kalau masukkan gambarnya...
kelakar betul...

dan...kata Sheikh..
utk adil...utk lbh aci
saya sekeluarga 'wajib' membalas kunjungan dia org

Terimakasih kerana sudi bertandang
dan harap2 dapat jumpa lagi dilain kesempatan..

post signature

13 December 2009

Meronda Pulau Pinang

Hari ni hubby ajak meronda pulau..
bawak anak2 jalan2...
memula 'lepak' kat kawasan airport...
tgk kapalterbang...naik turun...
haha jgn terkejut kerana berderet kereta lepak kat sini
menyaksikan kapalterbang..
ala2 kelab pemburu kapalterbang tu..
cuma yg ni amatur...guna kamera hp ja..








lepas tu 'lepak' kat pantai pulak..
pantai Gertak Sanggul
kawasan nelayan...









Asyik melihat nelayan baru mendarat..
tak pernah tgk ikan segar haha..kesian..


NI dok bertapa ke apa ni...


Me & my hubby...




kami cuma tgk org lain mandi je...



my daughter & my son

huhu pelik2 la budak2 sekarang ni posing..

apa la yg ditunjuk tu..
nampak makhluk asing ke...



singgah pulak kat tempat memancing...




hai bro...pancing ikan kat pasar lagi senang..


aktiviti terakhir sebelum pulang
mengisi perut kat medan ikan bakar
kat Teluk Tempoyak



snap pic dulu sebelum makan


huhu besarnya kerang...


spek hitam..
mcm artis baru keluar dari mahkamah syariah je hehehe..

ni la dia..
ikan bakar bersama nasi lemak...


coconut shake..

post signature

30 November 2009

Kenduri (part 2)

Kenduri tak habis2 lagi...
Kali ni bertandang kerumah pengantin lelaki pulak
kenduri kt rumah pengantin perempuan kat sini


Ni kat R&R Gurun...tempat berkumpul konvoi kerumah pengantin..

dah besar2 pun naik main papan lungsur lagi..
buai laju2..
ni kampung pengantin...
Kampung Kuala Rimau
cantiknya pemandangan...
rombongan pihak perempuan
disediakan tempat makan dlm rumah..
ni my MIL ngan my SIL..
Dah kenyang la ni...tersandar kat pasu bunga telur...
my daughter...sempat landing kat atas katil pengantin..


sebenarnya pengantin yg cantik manis ni
(anak kpd sepupu suami)
seorang yg bisu
pasangannya jugak bisu
pengantin istimewa...
mereka bertemu semasa menjalani latihan kemahiran
dipusat komuniti utk golongan istimewa...

post signature

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.