17 April 2011

2nd Time @ Puncak Mutiara Cafe

Ni kali kedua kesini
puncak mutiara cafe
kali pertama dulu
terasa jauh dari rumah

kali kedua...
bila tgk jam
rupanya hanya setengah jam dari rumah ja

keluar rumah pukul 6.30 ptg
dek kerana hari minggu
dan kami diberitahu
pada jumaat,sabtu dan ahad
melimpah ruah pengunjung kesana
terpaksa di letak kerusi,meja tambahan

meronda setelah order makanan



menikmati hidangan waktu senja

saya cuma pilih yg ringan ja
fish & chip

mebeles...

puding tapai with ice cream
(saya punya !!!)


hubby punya-briani kambing..



budak ni nak balik pun
minta snap pic dia lagi

8 comments:

  1. IM yang cuma 10 minit perjalanan ke situ pun tak pernah sampai.

    ReplyDelete
  2. gambar kak kamsiah tu, macam anak dara yang baru kahwin..errr..


    terlebih puji ke ni kak? he he

    ReplyDelete
  3. @Afida Anuarfida..nak blanja mkn pun dok jauh hehe...dah bergelar atuk sedara dah pun

    ReplyDelete
  4. kat mana puncak mutiara cafe nie? sedap ka mknn dia?

    ReplyDelete
  5. ish..bila la saya nak sampai ke sini...tak berapa mahir jalan sebelah penanti tu...

    ReplyDelete
  6. hmm...mesti spesel tempat ni..tu yg gi lagi tu..ye..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.