15 May 2010

Interview Kadet Pilot MAS

Saya pernah menulis dulu
tentang permohonan anak saya
utk mengikuti latihan kadet pilot MAS...
huhu pilot la pulak..
ceritanya disini
Sebelum anak saya ke matrik
MAS ada menghubunginya
memaklumkan dia adalah calon yg disenaraipendekkan
dan semalam..setelah beberapa hari di pusat matrikulasi
MAS menghubunginya lagi..
meminta datang temuduga..
hmmm..kalut la jugak
interview 19 ni..
sedangkan kelas dah bermula...
saya tau..dia mmg minat sgt dgn 'simulator'..
kecik2 dulu...dikala budak2 lain layan kartun..
dia tercongok depan tv layan Air Crash Investigation..
kat dinding bilik pun
penuh dgn poster kapalterbang...



post signature

8 comments:

  1. salam kak

    semoga sibujang akak berjaya....

    ReplyDelete
  2. best nye interview pilot..
    pegi la kak.. jgn tak pegi..

    ReplyDelete
  3. salam akak

    wahh bestnya.. congrats2 coz dpt interview.. InsyaAllah.. mudah-mudahan berjaya.. amen..

    ReplyDelete
  4. Salam Kamsiah,

    Jadilah dia ke temuduga tu nanti, kak doakan semoga berjaya. Tentu bahagia bila cita-citanya tercapai. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  5. seronok tgk kejayaan anak akak..
    Sejuk perut akak ye..dpt anak2 mcm ni..
    Tahniah..

    ReplyDelete
  6. Salam,

    Saya ingin tahu bagaimana jika saya berminat untuk menyertai mas cadet pilot tapi saya tidak ada idea macam mana untuk buat application. Macam mana anak cik apply for the first time?
    Thank you

    ReplyDelete
  7. @Mohd Sopian
    salam
    sayangnya saya takleh ke 'blog' anda...profile not avaiable...
    biasanya tawaran dibuka selepas result spm/stpm keluar...sila tunggu iklan kat akhbar2 utama

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.