07 September 2011

Di kaki Genting

Otw balik dari Gambang
melepakan penat sesambil menyedut udara segar'
di kaki genting highlands

Genting strawberry park ni baru ja dibuka





tiap kali saya berspek hitam
anak saya kata mcm
artis yg baru keluar dari mahkamah syariah







utk keluar dari tempat ni
anda terpaksa melalui deretan kedai cenderamata
yg merambangkan mata...

labu yg sangat besar
kalau dimasak
mau boleh diagih2kan satu kampung


degil...
dah dilarang sentuh
tp saya bkn setakat sentuh
siap peluk2 lagi


ni labu ke timun...


bunga2an....setiap wanita mesti sukakannya





7 comments:

  1. hehehe..ada rupa kak..ada rupa...artis yang baru keluar dari mahkamah syariah...

    hmm, belum sampai pn lagi kat sini..bila entah leh jejak kaki...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...

    Buah kecil yang bergantung warna merah tu paling saya suka...

    Pernah sekali pergi sini dulu..

    ReplyDelete
  3. pakai spek itam kuar mahkamah syariah sambil sengih2 tu macam dah menang kes harta sepencarian juta2 je. hahaha...

    ReplyDelete
  4. salam kak ,

    spek hitam tuh kena besar lagi kak .. hahaha

    wahh, syioknyaaa.... dulu kita pun pernah selisih kat Cameron Highland kaanss...

    ReplyDelete
  5. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. cantiknye kaktus tu kak..
    durinye banyak..

    ReplyDelete
  7. Cantik juga tempat baru ni.
    Kalau baru keluar mahkamah syariah,
    biasa tutup dgn old new paper kot?

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.