07 August 2020

Penat Lagi Memenatkan...


Pada kunjungan saya kehospital sultanah bahiyah
Yang terakhir dulu
Petugas dikaunter unit kardiologi
Dgn jelas memberitahu

“Puan datang pd 4/8 nanti
Terus naik ke wad 3 ya...”

So pada 4/8 yg lepas
Saya bersama suami dan 2 org anak
Yg lelaki tu sanggup turun dari KL
Dan yg perempuan tu amik cuti 10 hari
Siap booking hotel lagi
Semata2 utk menemani ibunya yg akan masuk wad




Sampai ja kt HSB
Suami terus masuk lkeunit pendaftaran masuk wad

Tp diarahkqn supaya naik terus ke tingkat 3,wad 3

Begitu begini di wad 3
Kononnya saya dh terlepas tarikh
Diarahkan turun ke unit kardiologi

Setelah ditunjukkan kad dan segala bagai
Saya disuruh pulang dulu
Amik darah kt hospital lulim akhir bln 8 ni
Dan disuruh ke HSB semula pada 7/10

Ya Allah...
Saya dah penat..letih...kecewa...
Bagaimana dgn tabung bantuan perubatan saya yg nak
tamat tempohnya bln ni
Tuhan...berilah aku kekuatan...kesabaran..

















Oleh kerana Alia dh buat bayaran penuh utk hotel 
Rasa rugi pulak kalau balik rumah
Burn mcm tu ja duit tu
Tp suami tak mai tido kt hotel 
Tp dia izinkan saya utk bermalam di hotel bersama anak2
Dia naik bas utk balik ke kulim




Seri malaysia takda lif la pulak
Sedngkan saya berkerusi roda
So Alia minta tukar ke ground floor



Malas nk keluar cari makanan
Beli kt cafe hotel ja










































Ni makan petang
Malam nanti makan lagi
Sejuk2 perut dok rasa lapar ja




Sarapan pagi sebelum bertolak balik














Pulang dgn penuh kecewa





6 comments:

  1. kesiannya akk, mcmana boleh jd mcm ni, senang2 je tukar tarikh, semoga dipermudahkan urusan akk..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah permudahkan urusan Kak Kamsiah.

    ReplyDelete
  3. eh boleh pulak begitu ya, dah kata lain pastu hari kejadian lain pulak... kenepa terus sangat perkhidmatan di hospital sultanah bahiyah, abis suami akak tak bagitau ke yang staf di unit kardio yang bagi tarikh dan suruh ke situ sini pada tarikh gitu kenapa nak ditukar-tukar... saya lak yang geram

    moga lepas ini dipermudahkan kak, di percepatkan

    ReplyDelete
  4. Kesian nya...

    Geram pulak baca.

    Sabar ye kak,..,

    ReplyDelete
  5. Allahu Akbar!
    Saya hanya mampu rasa simpati. Rasanya kalau saya kena begitu, suami saya mesti sound kat hospital tu.
    Sabarnya suami Kamsiah. Moga dipermudahkan segala urusan selepas ini. In shaa Allah.

    ReplyDelete
  6. Sian kamisah penat.akak dulu 3 bulan gak tunggu tarikh temuhanji masuk wad..tapi tak de masaalah sebab kita kan ada kad temujanji.dah tertulis tarikh disitu.sampai tengahari tunggu jugak kol 5 dapat jugak masuk wad

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.