29 June 2012

Jom Buat Coklat

Entah apa mimpinya
suami dan si bongsu,Tasha
memborong barang2 membuat coklat
(coklat bkn peberet saya
kerana rasanya yg manis melekit)

buku resepi siap dibelinya
sekali saya pot pet pot pet
"skrg resepi search kat internet ja cik abg oiii.."


haa....amik..
coklat segala bagai..
berkilo2...
dah 3,4 kali jugak anak perempuan saya tu membuatnya
tiap kali buat
tak sempat amik gambar

saya nak membuatnya????
huhu kerja2 yg memerlukan ketelitian,kesenian
hehe bkn 'jiwa' saya...

19 comments:

  1. hahahaha ingatkan kaka yg buat
    ai pun dah lama x baking
    nnt ROH baking terjah weight plak makin naik...seriau tgk ngee

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum sis,
    kalau ajak maera buat coklat cenggini, alamatnye dah masuk perut dulu kot.hihihi~

    ReplyDelete
  3. saya suka coklat.. sedap.. nasib baik akak jauh.. kalau dekat rasanya mau saya bawak tipuware mintak sikit.. ;)

    ReplyDelete
  4. Rajinnya suami dan anak akak buat coklat...

    ReplyDelete
  5. kak kam.. buat tuto buat cekelat ni..

    ReplyDelete
  6. Tak pernah buat coklat sendiri. Mesti sedapkan.

    ReplyDelete
  7. Boleh buat bisnes mcm ni..white coklat..hmm..lama x makan..

    ReplyDelete
  8. Sekarang ramai yg suka buat coklat sediri, rajin betul..
    Makchaq kalau nak makan beli saja...

    ReplyDelete
  9. salam kamsiah ..
    anak sulung aby pun suka buat cake coklat ..
    masa raya thn lps suruh aby belikan oven sbb dia tk mau kukus ..
    alhamdullillah lps ada oven tu kerap juga dia buat ..
    tp sekadar bagi kt makan2 nya makan jer ..
    masa besday aby yg baru ni ...
    siap dia buat kek coklat yg besar lg ..

    ReplyDelete
  10. Wah!org di dapur ni,mcm2 boleh buat.

    ReplyDelete
  11. assalam kmsih..bagus minatnanak buat coklt ni..acik pun suka juga makan coklat..tapi bukan l selalu..sesekali je.

    ReplyDelete
  12. Kakcik tak begitu suka makan coklat, membuatnya apatah lagi! :)

    ReplyDelete
  13. Salam Yong, jadi ke coklatnya? Lain kali tunjuklah gambar.

    ReplyDelete
  14. Wah rajinnya.. Kak Kamsiah kongsilah dengan kami gambarnya.. Mesti sedap.. Saya suka coklat.. :)

    ReplyDelete
  15. wow coklat, seronok tengok coklat2 yang berbagai bentuk..wife saya juga gemar buat coklat selepas kursus baru2 ni. Majlis hari guru peringkat Zon etuza saya difahamkan buah tangan mereka nak buat coklat lah...

    ReplyDelete
  16. rajin nye diaorg..mest bes duk melayan diorg buat coklat kan

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.