25 June 2012

Rosakkkkk....

Hampir 2 minggu saya tak berada dialam maya
gara2 pc meragam..merajuk..
tak boleh nak 'on'...
atau bila 'on'..
screen pulak kosong ja..
tak keluar apa...

Terpaksa tunggu sifu komputer balik
my son yg kat UMP tu
dia selalu kata
jejarinya ajaib hehe


terimakasih pada yg masih sudi singgah
akan saya jejaki kembali
jejak2 yg ditinggalkan...

12 comments:

  1. Salam Yong,
    Ohhh patut lama tak ada entry. Apa sakitnya?

    ReplyDelete
  2. susah kita kalo pc rosak, terbantut nak memblog...hehehehe

    ReplyDelete
  3. Nasib baik tak hilang semua isi kandungan kan? Kalo tak lagi le sedih. Huhu.

    ReplyDelete
  4. Patut lahhh lama mendiamkan diri, hehe..
    PC sy pun penah gak jadi cengitu..mujur ler somi sy ni reti nk repair. Kalo nk harap sy...hantar kedai lah, hihi..

    Tapi anak akak yg pempuan tu ada lappy, kan?? naper tak guna lappy tu wat sementara??

    ReplyDelete
  5. Ooo patut la lama tak update
    Ingatkan pergi cuti ke mana-mana..
    selamat berclog semula..

    ReplyDelete
  6. oo patutla tak nampak akak..

    2minggu ke? saya terasa lama dah kak..hukhuk

    btw miss u and selamat berblog semula kak :)

    ReplyDelete
  7. heee..sy pon da lame x msok blog..busy skit kak...

    ReplyDelete
  8. kalau saya.. tak senang duduk dibuatnya.. apa-apapun selamat kembali.. ;)

    ReplyDelete
  9. patut sunyi jer
    ader sebab rupanyer
    welcome back....
    sekali login 43 comment gituew
    auwwww

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.