16 May 2017

Kejutan Hari Ibu Oleh Anak2...


Kelmarin Alia keje syif pagi
pukul 6-3 ptg
dan dia wasap saya
nak bawak mak keluar kat satu tempat malam nnt
saya tak beri apa2 respon..

lepas solat magrib
beriya2 dia mengajak saya kelaur
berbagai pujuk rayu kerana saya enggan keluar malam2

saya menyuruhnya keluar bersama adik2 ja kalau nak makan
tp katanya ayah tak benarkan mereka meninggalkan mak sorg2 kat rumah

akhirnya saya akur(keluar dgn perasaan malas)

Dia membawa saya ke Charcoal

Diatas sebuah meja saya tgk ada jambangan ros dan belon

"mak..duduk sini.." kata Alia

oohh..suprise hari bu...

semua menu dah siap dioder
pandai depa 3 beradik ya
dgn si abang yg kat  Putrajaya tu pun terlibat sekali











 






terimakasih la ya anak2


8 comments:

  1. alhamdulillah, seronoknya di raikan mcmtu kak

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..
    Seronoknya bila anak2 dah besar dan bekerja..
    Mmg suprise bila diraikan mcm tu 😊

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah seronoknya bila dirai begini ya kak kamsiah...

    selamat hari ibu

    ReplyDelete
  4. baru perasan ketiga-tiga anak kak berkaca mata

    ReplyDelete
  5. comelnyaaa anak2 akak.. nak gembirakan hati ibu ^^

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِÙŠْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.