13 May 2017

Sakitnya Tu Disini

Khamsi 11 hb yg lepas
saya da temujanji dgn doktor
di Klinik kesihatan Kulim

saya kesana seawal jam 7 pagi
sampai2 ja dah hampir 50 org yg dok tunggu
sedangkan kaunter dibuka jam 8 pagi
ok..letak ja kad..dan mula lah sesi menunggu sambil mengantuk..

tiba giliran saya jumpa doktor
terkejut dia bacaan gula saya naik mendadak
sedangkan sbelum ni cun ja angkanya

dia tanya saya makan apa
saya katanya dok amalkan koko minda
uihh patutlah..manis tu
milo/koko...langsung takleh minum...

saya langsung takde selera makan..letih lesu..
so diarahkan utk dimasukkan sebotol air

uuhh sakit jugak la sejam menunggu air tu habis menitik 
setitik demi setitik
saya minta nurse tutupkan langsir
dan terlelap la seketika
dgn sejuk aircond,dgn muzik perlahan,dgn sunyinya..
bila terjaga ..alamak baru separuh air yg masuk badan saya

dah habis...jumpa doktor semula
"haa baru nampak segar sikit.."
usik doktor.

Bila kita kat spital/ klinik
baru oleh tgk macam2 sakit manusia ni
beratus2 org dgn beratus2 mcm penyakit

9 comments:

  1. Ya Fattah Ya Salam sis... semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. banyakkan bersabar ya..kadangkala sakit ni ingatkan kita betapa besar kuasaNya..semoga cepat sembuh..sedioh rasa ada kawan blogger sakit tika ini..

    ReplyDelete
  3. Kenapa sampai tak lalu makan Kam? Sampai kena masuk ayaq, teruk jugak la tu badan kering..
    Semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sembuh.
    Amalkan cara diet sihat.

    ReplyDelete
  5. moga trs di berikan kesihatan yg baik ye kak...

    ReplyDelete
  6. Moga segera sembuh Kamsiah..
    Jaga permakanan juga ni..
    Akak dah lama tak ambil milo..
    Amalkan air nabeez ajer waktu pagi..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.