03 October 2017

Berbriyani Di Nasmir


Pertama kali datang ke Nasmir ni
masa mula2 ia dibuka dulu
dah berpuluh tahun dah...
masa tu masih igt lagi saya makan ABC durian...fuuhh...

Sekarang kembali kesini dgn 2 org anak dara tu-Alia dan Tasha
telah banyak pembaharuan yg dibuat


tengok harganya tak la mahal sangat


mangga lassi dan oren lassi
dihidang dalam bekas tembaga ni
nampak ja kecik tp mengah jugak la nak habiskan

roti nan cheese bersama ayam tandori

 
 ni dia briyani dah sampai
dihidang dalam periuk kecik
 walaupun kecik tp banyak nasinya
saya cuma mampu makan separuh saja
selebihnya Alia yg habiskan

4 comments:

  1. lamanya tak ke nasmir. terliur pula bila tengok entri ni

    ReplyDelete
  2. wah menariknya menu & presentation kat nasmir. harga pun standard ja ok la kan.

    ReplyDelete
  3. semalam saya belanja ibu_suri makan tandori. RM8 satu set. Melihat rupanya (saya tak makan), tandori kat Subaidah lebih sedap!

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.