23 October 2019

Bila Alia Bertemu Sharifah Khassif

Ketika Alia menghadiri 
kenduri kawan kakak iparnya di Ipoh
tetiba muncul Sharifah Khassif

"ehh mak minat kt dia tu..."

"Ya ka baby ni..pandai2 ja.."
Kata abg nya yg mmg jenis tak kenal selebriti

Cepat2 Alia minta nk berselfie

21 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki berjumpa Sharifah Khassif ye kak.. minat sgt dgn suara beliau..kagumm

    ReplyDelete
  2. Jumpa selebriti haruslah selfie kan... hehehee...

    ReplyDelete
  3. Dua-dua cantik . Beruntungnyaaa dapat jumpa ustazah sharifah nie . Selalu tengok dia kat tv .

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah rezeki dapat dipertemukan ...bertuah Alia.

    ReplyDelete
  5. rietta pun kalu jumpa xkenal...hehehe....tpi dlm tv pernah la tgk....jrg sgt layan tv...

    ReplyDelete
  6. CANTIKNYA USTAZAH BERUNTUNG DPT SELFIE

    ReplyDelete
  7. ni kira Alia berselfie bagi pihak Mak dia lah ni.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah rezeki. jodoh kuat tu, warna tudung pun sama. heheheehe ^_^

    ReplyDelete
  9. Seronok kan bila kita jumpa orang yang baik-baik ni. Terasa aura positif dia.

    ReplyDelete
  10. Saya menginap di hotel yang sama ketika buat umrah tahun tahun lepas. Mula2 tu saya mmg tak perasan langsung orang yg saya layan borak2 dalam lift adalah sharifah Kasif.

    ReplyDelete
  11. Ahakss..rezeki dia dpt jumpa..kalau JM tgk kat tv jek..

    ReplyDelete
  12. Cantik ustazah ni.. mengaji tarannum sgt sedap

    ReplyDelete



• ุจِุณْู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ ุงู„ู„ู‡ِ ุงู„ุฑَّุญْู…َู†ِ ุงู„ุฑَّุญِูŠْู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.