02 December 2019

Nasi Lemak Gulai Udang


Saya tak pasti kt tempat /negeri lain
ada nasi lemak gulai udang mcm ni

rm1 sebungkus
udang seekor,jgn harap udang lebih ya
kacang panjang 3,4 potong
nasi 2,3 kali suap dh habis
biasanya saya makan 2 bungkus

Bila dibungkus dlm daun pisang
aroma dia tu menusuk kalbu sangat
bagai minta dimakan2..

10 comments:

  1. menarik nih kak, tak pernah lak jumpa macamni kak...
    comel sangat lah nasi lemaknya, dengan seketul udang tu

    ReplyDelete
  2. Menarik..tapi SA x pernah makan nasi lemak macam ni...

    ReplyDelete
  3. Kat utara biasa makan yang macam ini....best juga lah lari daripada sambal nasi lemak biasa.

    ReplyDelete
  4. wow!
    terbaik.
    aida x pernah jumpa gini.
    lain dari yg lain.

    ReplyDelete
  5. oklah tu ada udang sekor harga singgit.
    kalau kat kl ni kengkadang ikan bilis nak jumpa sekor pun payah

    ReplyDelete
  6. sedapnyaa, dulu pernah makan nasi lemak smabal udang. bestttt giler. gulai udang belum pernah lagi.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.