07 July 2020

Akhirnya Dah Dapat Tarikh Buat Angiogram



Kelmarin saya ke Hospital Sultanah Bahiyah,Alor Setar
Kali terakhir kesana bln 3
sepatutnya kesana lg bln 4 tp  disebabkan covid
Postpone ke satu tarikh lain

Tp disebabkan Tabung Bantuan Keewangan
yg diberi pd saya dh nk tamat tempohnya
Saya kesana walaupun tak diberi tarikh

Ni didepan unit kardiologi
Melimpah ruah manusia
Sebab hanya pesakit yg boleh masuk ke dalam
Alhamdulillah...
Saya tak perlu amik darah atau jumpa doktor

Ni keadaan didalam farmasi
Beratur nk amik no giliran 






Yg bawa anak kecik 
Dah mcm2 Hal dibuatnya sbb boring menunggu
Kafe still tak buka lg

Saya akan masuk was pd 5&6 bln 8
Dihospital ni
Kata doktor samada darah saya mencukupi atau tidak 
Mereka terpaksa buat angiogram jgk
Sebab tabung bantuan keewangan dh nk tamat tempohnya bln dpn

10 comments:

  1. betapa penatnya bawak anak kecil ke hospital... lagi lah kalau yang kene tunggu lama, moga di permudahkan semuanya ya kak...

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan urusan kak..

    ReplyDelete
  3. syafakillah kak. moga dipermudahkan urusan.

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan urusan perawatannya kelak

    ReplyDelete
  5. semoga sentiasa di permudahkan urusan ya

    ReplyDelete
  6. syafakillah kak. Semoga dipermudahkan urusan. Cepat sihat.

    ReplyDelete
  7. semasa awal pkp lalu, saya masih bawa ibu_suri ke hospital untuk rawatan susulan.beberapa kali jatuh dari kerusi roda semasa hendak beraleh dari kerusi roda.

    ini membuatkan selepas itu saya belum lagi berani membawanya ke hospital. sudah beberapa kali tunda tarikh lawatan.

    ReplyDelete
  8. Banyakkan bersabar ..inshaAllah kami mendoakan kesejahteraan ya..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.