08 July 2020

MySalam

Pernah dengar MySalam
Ianya bantuan keewangan yg diberi
pada golongan B40
Jika anda penerima BSH/BRIM
Automatik anda layak 


Saya menerima sms MySalam th lepas
Lepas register,isi akaun bank semua
Alkisahnya masa kt Hospital Sultanah Bahiyah
Ada kiosk MySalam ni
Selepas bersembang itu,ini
Depa tolong reset pasword saya
Kes lupa password



Yg ni saya masuk spital 2hari
So layak la terima rm100
Rm50 sehari 








Berbagai jenis penyakit yg layak
InsyaAllah saya dapat 8k
lepas buat angiogram nanti
Kalau malas nak isi borang
Bawak p kt kiosk MySalam ja
Depa akan uruskan semuanya

9 comments:

  1. 8K tu pun dah cukup banyak dah tu kan :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dapat bantuan. Ringan kepala nak fikir kos perubatan.

    ReplyDelete
  3. saya pun penerima BSH tapi tak pernah ambil tahu pasal mySalam ni. Adoi...

    ReplyDelete
  4. Boleh try daftarkan untuk MIL FIL kami nanti

    ReplyDelete
  5. syukur kita negara kita ada semua2 ni untuk bantuan..
    akak take care =)

    ReplyDelete
  6. Boleh la bantu ringankan beban pasal kos perubatan ni

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.