20 November 2010

Si kembar 3

Hari ni raya ke 4..
masih ada yg beraya lagi ke?
saya sibuk memenuhi undangan kenduri kawen...

ni kisah si comel kembar 3
anak kepada sepupu suami saya
saya pernah paparkan cerita mengenainya

pertama kali melawatnya sewaktu
ketiga2nya beberapa hari dilahirkan..
ada yg tak sampai 1 kg beratnya

Raqieb,Raqeem dan Rayyan
yg mana satu ehhh...


baby2 ni menahan mengantuk yg amat sangat
tp dipaksa posing hehe
debab dan beratnya nak dukung...

dan setelah 8 bulan
lihatlah betapa cepatnya si kembar ni membesar
sayangnya ketika berkunjung kerumah my MIL raya rabu lalu
emaknya cuma bawak 2 org ja


post signature

19 comments:

  1. Bestnya..dapat kembar ye...
    jelous lah...
    teman dok cari gak tapi tak dapat...hmm.
    memang rezeki..depa..
    tahniah

    ReplyDelete
  2. @Lana~Bulu lana..tu pertama kali kt kg suami saya..kiranya dalam sejarah la..biasanya kembar 2 ja

    ReplyDelete
  3. @Pok Li maybe mak dia tak larat nak dukung 3 org kut hehe..takpe..umah dekat ja..

    ReplyDelete
  4. adooi tiga sekali? comel2 lak tuh.. mesti pening kepala ibu nye ek..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum kak
    subhanallah,comelnya dan tembam dah sekarang ni.
    mesti ibu bapa mereka telah berkorban rehat yang banyak,maklumlah kembar 3.

    ReplyDelete
  6. Salam:)

    cutenya kembar2 tuu...:)
    terfikir jugak..camne yaa kalau menangisnya serentak..aduhaii..:):)

    ReplyDelete
  7. salam..
    kembar 3. subhanallah.
    sempurna kejadianNya..;)

    ReplyDelete
  8. Comelnya... Saya ni jangankan kata kembar, anak sulung pun blum nampak gaya nak ada. Puas dah berikhtiar, tp blum nmpk rezeki nak beranak. Dlu2 saya sangka insyaAllah mudah dapat anak selepas berkahwin sbb tgk mak beranak kami adik-beradik ramai n xdak masalah kesuburan. Tp bila mai ja turn sy, payah. Dugaan...dugaan..

    ReplyDelete
  9. @Mawar Merahsabaq2..berikhtiar,berusaha,memohon padanya kerana DIA tahu apa yg terbaik utk hambaNYA

    ReplyDelete
  10. @easy TGK MASA KECIK2 TU...LAA TAKUT NAK PEGANG SBB KECIK SGT..

    ReplyDelete
  11. @Pn Kartinicikgu..hehe yg sorg pun kalau menangis,meragam..tak tido kita dibuatnya..kalau la 3 serentak..hihi...

    ReplyDelete
  12. @ummuya..korban masa dan tenaga..juga korban dalam perbelanjaan..

    ReplyDelete
  13. salam kamsiah ..
    anugerah dari allah tuu..
    jgn kite lupe,
    anak tu satu amanah,
    membesarkan seorg pun penuh dgn ujian kesabaran,
    ni pulak tiga serentak,
    bile sekolah nanti, jenuh poket ayah depa tu..

    dah berbual dgn en din tu ...
    rupenye tk jauh dari umah aby kt sane ..

    insyallah cuti ni akan kesane juge ...

    ReplyDelete
  14. @aby
    kalau mai tu,jgn lupa cal din...leh la buat rancangan jejak kasih

    ReplyDelete
  15. salam yah..wow tiga sekali tentu seronok bila dah besar..masa kecil pening juga emak ayah menjaganya..alangkan kita yg satu pun dah pening inikan tiga sekali gus...syukur atas kerniaan Allah.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.