09 May 2015

Roti Bersosej

jadi org putih kejap
makan roti bersosej

29 comments:

  1. asalamualaikum kak kam...sedap ni....minta 2 :-))

    ReplyDelete
  2. Makchaq benda2 macam ni.. burger/pizza/roti sosej.. sesekali je boleh makan.. sedap.. tp macam tak kenyang bila makan..
    nasik kena cari jugak..

    ReplyDelete
  3. buat sendiri ke kak kamsiah? nampak sedap..

    ReplyDelete
  4. Sedap tu kam..acik kalau buat sayur tak de..ada yang tak bagi letak sayur.

    ReplyDelete
  5. Wowww.che buoni.Arrivo subito.
    A presto!!

    ReplyDelete
  6. erghhh.... saya kurang gemar makan cenggini apatah lagi yang dinamakan hotdog.....

    ReplyDelete
  7. di tukar dgn sos black papper lgi best kak telajak sedappp

    ReplyDelete
  8. Saya dah tak ingat bila tahun terakhir saya makan hotdog, pizza, burger dan makanan lain yang sewaktu dengannya...

    ReplyDelete
  9. alahai...meleleh lg ailio ni!sedap wat berbuka puasa ni..nyum nyum.

    ReplyDelete
  10. ingatkan roti john td... penuh isi nyer... msti kenyang betul dpt makan seketui tuh

    ReplyDelete
  11. Lebat betul mayonis dgn sos dia.. memang bikin lapar ni..

    ReplyDelete
  12. Hantar Sungai Petani sikit..hehehe

    ReplyDelete
  13. Memang best masukkan filling mcm2 dalam roti sosej tapi satgi time nak makan tu mulalah berterabur abis fillingnya tu kekeke.

    ReplyDelete
  14. mewah dgn sos dan mayonis... telan ailio tengok...

    ReplyDelete
  15. Akak ni memnag membuatkan saya terliur... Lapar terus rasa perut nih!

    ReplyDelete
  16. Salam kak Kam.. roti bersosej ni mmg sgt berselera klu waktu jln2.. ada yg sedap dan ada juga yg nampak menarik tapi tak best.. klu buat sendiri dan cukup bahan mmg puas hati.. :)

    ReplyDelete
  17. sedap tu..buat sendiri ye kak?/boleh letak sayur banyak2 kan..

    ReplyDelete
  18. Assalam kak,
    waaaaaaaaaaaaaa
    terliur hokeyh
    balek nak kena buat ni :)
    meriah ghoti akak :)

    ReplyDelete
  19. sedapnya.... mesti pedas sebab tgk sos banjir hihi

    ReplyDelete
  20. Bunda suka, simple tapi sedap...kalau jumpa pizza mini pun kat kedai roti n kek tu bunda suka beli...

    Kalau rajin buat sendiri lagi puas makan kan..

    ReplyDelete
  21. Perghhh ni kalau jual harga biasa rugi ni..sos lebih mayonis lebih semua lebih ni...ngee

    ReplyDelete
  22. ini favourite anak sulung saya...
    dek sebab tu dialah yg masak sendiri
    saya ni..tumpang sekaki aja

    ReplyDelete
  23. mkn time bfast or minum petang ni...terangkat

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.