06 May 2015

Salad Buah2an

Bahan2::

Epal hijau
Epal merah
Strawberi
Kismis
Limau mandarin
Nenas

Mayonis Thousand Island

potong dadu buah2an
gaulkan dgn mayonis

Sejukkan dalam petiais..nyum nyum..


27 comments:

  1. Nyum nyum..
    sedapnya salad buah akak...

    ReplyDelete
  2. mkn lak ngn western food mcm pizza ke atau saja2 mmg sedap... lagi2 klu dh simpan dlm peti ais

    ReplyDelete
  3. Salam .Hee sedapnya rojak buah makk ;p

    ReplyDelete
  4. memang sedap sangat ni kak..peberet sy juga!

    ReplyDelete
  5. sedap ni kak, kombinasi warna dan buah feveret saya :)

    ReplyDelete
  6. Sedapnya nampak, apa lagi dalam keadaan perut kosong belum makan ni...

    ReplyDelete
  7. Terliur terus..snng betul buatnyer..

    ReplyDelete
  8. SAlam kak.. amboii saya datang2 jer dah dihidang dengan salad buah ni. EH awesome sangat la sekarnag dah mula panas panas kat sini, boleh la buat salad sejuk2 gini. thank u kak.

    ReplyDelete
  9. Sambil tengok tv.. sambil makan.. dapnye..

    ReplyDelete
  10. Sedapnya.. simple & easy..blh try ni...")

    ReplyDelete
  11. Limau mandarin pun masuk jugak kak?
    Wah! Mesti sedap rasanya.

    ReplyDelete
  12. gecur air liur bila teringatkan masamnya...

    ReplyDelete
  13. mak mertua selalu buat mcm ni...mmg sedap

    ReplyDelete
  14. Kalau tak dijadikan salad pun, saya memang hantu buah... :)

    ReplyDelete
  15. Assalam kak,
    haaaaaaaaaa
    hat ni pun dah lama tak buat
    hubby soka :)
    nak kena buat jugaks

    ReplyDelete
  16. boleh jadikan ubat sebelit ni...sesuai sgt utk JM...sarapan sihat

    ReplyDelete
  17. Yang ni memang sedap aduss terliur kak kamsiah

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.