19 January 2016

KLIA2 Dan Alamanda Putrajaya

 dah tak tau nak melilau kat mana dah
kat Shah Alam tu

nak tunggu si anak habis kerja..jam 8 baru habis

so suami ajak lepak kat KLIA2


 Apa motif snap jellybunny ni pun tak tau la


mengisi 'tenaga' sambil menghilangkan lenguh2 kaki
 

Keluar dari KLIA2 jam 5 lbh
suami bawak ke Alamanda Putrajaya pulak
ini budak merenggek2 nak makan sushi
(pengaruh si kakaknya)
 
tak tau nak pilih yg mana satu

yang emaknya cuma minum sakura soda ja
 tgk2 bil....amboii rm40++

13 comments:

  1. Anak-anak memang sukalah sushi
    Kita ni dulu masa kecik-kecik tak jumpa jadi kurang sukalah kan:)

    ReplyDelete
  2. Lama jugala ada di kawasan sini aritu ya.. seronokla jalan2

    ReplyDelete
  3. saya tak reti la nak jalan jalan tanpa tujuan ni...huhu...

    sebab itu saya selalu merungut kat ibu_suri...

    ReplyDelete
  4. Dah seminggu kakcik dan suami melepak di hadapan MSU malam-malam buta menanti anak habis latihan Zumba... tapi demi anak, redha sahajalah...

    ReplyDelete
  5. Sesekali pasti saya akan reward diri sendiri dengan berjalan window shooping.. dah penat dengan rutin harian, sesekali saya akan 'bercuti rehat' dari rutin harian..

    ReplyDelete
  6. berjalan jauh rupanya keluarga madam kamsiah ya...happy ja

    ReplyDelete
  7. Lepak2 Mitsui sambil cuci mata le kak Kam...

    ReplyDelete
  8. Tang harga tu Kam..memanglah kadang2 rasa mcm tak percaya juga...kita minum2 saja boleh pi puluh2 harga.Dah boleh makan tengahari sekeluarga kalau kat gerai...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.