05 June 2016

Roti Doll

Assalamualaikum
pagi semalam anak2 (dan emaknya)mengajak si ayah bersarapan diluar
(en suami pulang bercuti dari 1-5 hb)

Anak  dara beriya2 mengajak utk mencuba Roti Doll
(dalam fikiran saya roti anak patung..??)
 X MB Kedah pun pernah bersarapan disini
gerai ni terletak di Medan Selera Kulim
 oooo inilah rupanya roti doll
sebiji roti canai dgn kuah banjir
diletakkan sebiji telur separuh masak diatasnya

licinnnnn

 tersenyum puas 3 beradik ni

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa
pada semua rakan2..bersama kita merebut pahala berganda yg dijanjikanNYA..

20 comments:

  1. Salam Ramadhan.
    Selamat menyambut puasa.

    ReplyDelete
  2. Itulah igtkan roti bentuk anak oatung tadi.gini rupanya doll roti canai.hehe

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa kak...

    dana masa baca tajuk tuh pun terbayang... roti anakpatung ke apa rupenye nama ownernya doll ye hehehhe..

    layan tuh roti banjir siap ada tlr separuh msk lg

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadan akak...
    Terliur tgk makanan di bulan puasa ni..

    ReplyDelete
  5. Ramadhan kareem ..
    Selamat berpuasa buat kamsiah sekeluarga..

    CH ingat pun roti anak patung tadi hihihi

    ReplyDelete
  6. rupanya roti canai jugak lah roti dol ni Kam ya
    boleh lah try kalau hanya letak kuah dan telur separuh masak
    mesti sedap sngtttt

    ReplyDelete
  7. Utk berbuka puasa pun boleh juga ni

    Selamat menjalankan ibadah puasa dari kakak.

    ReplyDelete
  8. nampak sedap roti doll ni kak...

    sebenarnya roti canai... cuma di olah jadilah roti doll...

    teringin nak cuba... nnt boleh singgah kulim na rasa...haha

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Kak. Jika balik Besut tu singgah la di Tanah Merah. Selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  10. Kat sini ada roti sunami.. dengar je cutsomer akak tu order.. rupa tak tengok pula.. kat sana roti Doll pula ya..

    ReplyDelete
  11. medan selera kulim? d mana tu? sedap jugak tgk tu...rietta pown igtkan roti anak patung tdik...

    ReplyDelete
  12. Salam Ramadan buat kak Kam sekeluarga... sedap tu!! :) :)

    ReplyDelete
  13. Medan Selera Kulim ni, tepatnya di lokasi mana? Bolehlah cari nanti...

    ReplyDelete
  14. Saya berada di Kulim 2 minggu sudah tetapi tidak tahu mengenai roti doll ini. Jika tahu pasti saya dah cuba!

    ReplyDelete
  15. Mcm sedap ajr roti doll ni kak....nyum nyum

    ReplyDelete
  16. nama kemain eh roti doll hehehe.. roti canai kuah banjir CT kenot go sngt..
    kalo makan kena cicah sket2 je kuah..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.