29 May 2016

Stok Vitamin C

Salam...apa kabar semua
lama menyepi dek komputer sering meragam

Sapa kat sini selalu  beli belah kat Lazada???
selain tudung Aidijuma
saya jugak sering membeli  berbagai produk lain
spt handbag dan vitamin c ni
ada yg  agak mahal
ada pulak yg berbaloi harganya



pelbagai pilihan ditawarkan




disyorkan 2 tablet sehari
tapi saya seringkali terlupa



11 comments:

  1. SERONOKNYA SHOPPING DI LAZADA..BNYK PILIHAN TU...

    ReplyDelete
  2. menantu saya jual aidijuma juga...hik!

    ReplyDelete
  3. salam kamsiah .
    aby tk pernah gi lazada la ..
    psl pill tu, aby sentiasa stok Rexodone ..
    masuk kt air, larut, terus minum ..

    ReplyDelete
  4. dah tua tua ni, shopping kat kedai dekat dekat jer...

    ReplyDelete
  5. Baru2 ni anak beli vitamin C shakelee..sekali makan saja saya dah cirit tak tahu kenapa. Dulu2 selalu makan CNI punya tak ada apa2 pun...agaknya asid banyak dalam badan kut..

    ReplyDelete
  6. Kakcik belum berani cuba membeli barangan dalam talian... :)

    ReplyDelete
  7. Memang lazada ni macam2 ada.sediakan duit aje.hehehe

    ReplyDelete
  8. blom pernah shopping kt lazada...rietta biasa dengan zalora dan baru pertama kali dengan goshop (online)...

    ReplyDelete
  9. Bila dah serasi memang kita akan rasa tak rugi utk membelinya lagi dan lagi..

    ReplyDelete
  10. Tak pernah cuba lagi beli vitamin C secara online.

    ReplyDelete
  11. elokla dgn cuaca panas skarang.. makan la vit c.. ehehe..
    CT kadang2 je amek.. jenis yang soluble tu.. sedap sket teguk..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.