20 May 2016

Nasi Ayam Penyet

Berdating berdua dgn anak dara,Alia
penat beli barang2 dapur kat Giant
terus ajak Alia mengisi perut yg dah berbunyi

komen Alia-sambalnya tak berapa pedas
sedangkan saya dah tersedak2 dek pedasnya
 harganya rm9.90 utk satu set termasuk air

17 comments:

  1. Maknanya anak dara kamsiah tu kuat makan pedas ye..
    Sama macam anak dara akak si Nabilah..
    Kalau tak pedas sanggup pergi potong cili api tu..
    Mama dah takut jer tengok hahahhaha..

    ReplyDelete
  2. Berpatutan harganya sekali air..nmpk macam sedap juga.alia memang jenis kuat pedas kot

    ReplyDelete
  3. Salam Jumaat kak..
    sedap nya nasi ayam penyet..
    kat sini standart harga dlm RM8 @ RM9

    ReplyDelete
  4. nampak menyelerakan ayam penyet nya tuh kak... lagi2 dana mmg peminat bahagian peha...

    nmpak sgt anak akak suke pds akak yg tak tahan pds yek...
    ayam penyet klu tak pds mmg tak syok kak

    ReplyDelete
  5. Salam kamsiah,
    Sejak ada ayam penyet ni, nasi ayam dh kurang sket prmintaannya ...
    Aby pun skrang dh kerap mkn ayam penyet tu

    ReplyDelete
  6. nampak yummy dengan harga yg berpatutan

    ReplyDelete
  7. favourite ni...tapi selalu tukar ayam, ambik grilled chicken..
    fuhh..nyum,nyum...

    ReplyDelete
  8. Pernah makan ayam penyet kuar air mata keluar air hidung sebab pedas yang amat. Tak pedas tak sedap pulak

    ReplyDelete
  9. Sedapnya... berbaloi tu kak Kam. Kalau saya tak cukup sepinggan nasi. Paling tak order lagi sepinggan nasi kosong... tambah setengah, setengah nasi lagi share tambah nasi anak2 hehee... :)

    ReplyDelete
  10. nampak sedap dan sedap kak Kam... rm9.90 sekali air ok la harganya....

    Alia ni penggemar pedas ye...hehe

    ReplyDelete
  11. Alia jenis tahan pedas tu
    Ada org kata org tahan pedas ni tak cemburu dah cerdik:)
    Kalau kakak pulak mulut tahan pedas tapi perut ni boleh meragam.

    ReplyDelete
  12. Paso a saludar y veo esta linda entrada!

    Abrazos ticos.

    ReplyDelete
  13. Wah ada ayam penyet lah mmg sedap ni Kam pekena dgn nasi panasss

    ReplyDelete
  14. meamng anak dara akak kuat makan pedas kot.. hehe..
    kalo CT colek sket2 ja..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.