04 May 2016

Nasi Arab Al Khanz Hadramawt


Sebelum pulang ke Putrajaya 
anakanda belanja mak ayah dan adik2nya
makan nasi arab di Al Khanz Hadramawt,
terletak di HI TECH Kulim

Dia pilih set talam..chicken and lamb mandy
RM 80, ngam2 kami makan 6 org
alhamdulillah..adik2 tersemyum puas..
(sambil dalam hati berharap abg akan belanja
lagi bila blk lain kali)

kepada sesiapa yg nak mencuba
boleh la kesini

14 comments:

  1. alhamdulilah... moga lps ni lg murah rezeki bila banjer family...

    rm80 ngn hidangan penuh setalam mmg berbaloi2 kak

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah bila abang dah bekerja dapat belanja adik2 dan ibuayah makan2.Hmmm...sedap nampak nasi arab nya.
    #tentang biji aprikot tu,cuba kamsiah cari kat kedai2 jual ubat2 tradisional,mana tau mungkin ada.Kawan akak ni beli kan kat butik jual baju dan jubah je.Akak rasa on9 pasti ada yang jual....cubalah.

    ReplyDelete
  3. Sedap tu... tun pernah pergi restoran arab hadramawt kat KL. tp dia xde serve dulang, masa tun pergi la, dh byk tahun.

    ReplyDelete
  4. pernah dengar dan cuba cari kedai tu tapi tak jumpa...

    kenapa tak pilih lauk daging kambing kurma? tak ada ke?

    ReplyDelete
  5. MKN NASI ARAB DGN NASINYA YG PNJG KAMBING PNGGANG SDP TU...

    ReplyDelete
  6. nape 4 may ni ramai yg duk tayang mkn nasi arab?? apakah petandanya nihh??? aishhhh..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... adik-adik semua tak perlu bimbang setakat nak dua-tiga dulang lagi pun boleh hihi..

    Puas betul tengok hidangannya:)

    ReplyDelete
  8. nasi mandy mmg favourite..sedapp...nasi2 lain mcm kurang sikit..

    ReplyDelete
  9. Olá, tudo bem?
    Que delicia esse prato,tem tudo que gosto.
    Tenha uma ótima semana.

    ReplyDelete
  10. Sedulang... Alhamdulullah... murah rezeki abang belanja keluarga makan...

    ReplyDelete
  11. Fuhhh setalam gituu..sedap ler tu sampai licin hahahha

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.