02 October 2016

Kafe Sup Lekaq

Petang semalam Alia ajak pekena sup
lokasinya Kafe Sup Lekaq

 saya punya oder-bihun sup ayam
nampak pucat ja kan
ni sblm ditambah segala sambalnya



 apa maksud Lekaq?haa tu nampak bekas anyaman rotan tu
yg digunakan utk melapik benda2 panas
yg baru diangkat dari dapur
ni ha segala sambal
sambal hitam,sambal merah,garam dan  lobak masin
 
terimakasih kakak belanja mak dan adik2.

jus tembikai dan lemon laici
dihidang dalam jag..saya suka..saya suka..!!

semuanya RM35 ja

10 comments:

  1. bukan satu cawan..
    satu jag terus dibaginya..
    kenyang dek air je la kak kam...
    hehe..

    ReplyDelete
  2. Sedap nampak bihun sup lekaq ni tambahan ada sambal2 tu mcm tk cukup semangkok lah
    Ingtkan apa dia lekaq tu tdi Kam rupanya bekas lapik tu, sbb dulu2 rasa nya pernah jugak dok sebut hehe

    ReplyDelete
  3. Kat langkawi ni susah nak cari org jual lekaq. Arwah tuk saya pandai sangat buat lekaq..tikar..dan semat atap..kami sorang cucu pun tak reti...

    ReplyDelete
  4. bertambah2 sedap bila anak2 yg belanja kan kak...

    baru nk tanya td lekaq tu apa...

    ReplyDelete
  5. Sedapnyaaaa. Kat mana nie? Menarik untuk pergi jugak..

    ReplyDelete
  6. Sedapnyer kak...nnt blh g sana kalau jln2 hehe

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.