10 December 2016

Brunch @Secret Recipe

Kisah jumaat kelmarin
kisah si emaknya yg takde mood nak masak
lantas mengajak puteri2nya makan kat luar

Sesekali..singgah makan kat Secret Recipe
kalau selalu..mau pokai dompet emaknya

Welcome to Secret Recipe



Tasha termenung bila pesanan lambat sampai
 
dah ala2 tunjuk penumbuk dah

 ok..pesanan Tasha dah sampai
nasi dgn ciken cop serta salad
 tp Tasha tak makan sayur
so bg emak lah salad yg super sedap ni..rugi tau




 ni emaknya yg punya
nasi goreng bersama satay

 kakak Eleena punya-lasagna

Kakak Alia p8unya-tomyam


2 org budak yg tersenyum
bila berjaya mengepaw emaknya

6 comments:

  1. Wah secret resepi pun ada lain2 menu ya ingatkan jual kek saja..xpernah masuk heh..heh..

    ReplyDelete
  2. secret recipe mmg sedapp Kam cuma itulah terkenal dengan mahaiii nya
    ya ampunnn tapi sesekali oklah tu

    ReplyDelete
  3. Suka makan tomyang gung ble pergi secret recipe. Kaw betul kuah tomyam die ;p

    ReplyDelete
  4. noe tak pernah makan nasi di secret recipe...biasanya beli kek je...nampak menarik juga tu...

    sekali sekala mak nya kena paw.. :)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.