09 December 2016

Pusat Fisioterapi Taman Impiana ,Kulim

Balik dari Siam badan terasa lenguh2
sakit bahagian pinggang masa nak rukuk
mungkin sbb duduk dalam kereta terlalu lama

so en suami bawa ke sini

disini..saya diurut dibahagian pinggang dgn kaedah ultrasound
diajar cara2 bersenam(yg telah lama saya tak buat)
cara mengangkat barang dgn betul
cara duduk dan tidur dgn betul

Rawatan fisioterapi tidak mengunakan ubat sebaliknya
ahli fisioterapi mengunakan kaedah seperti
-manipulasi anggota
-senaman theraputik
-terapi haba
-stimulasi letrik

rawatan ni jugak mengunakan peralatan moden spt
-therapeutik ultrasound
-traction machine
-laser machine
satu sessi rm60
utk 3 sessi rm165
dan utk pakej 6 sessi rm300

jugak disediakan sudut utk anak2 yg menemani ibupaba menjalanai fisioterapi


sakit pinggang dah ok..so tak tau bila pulak saya akan kesana hehe

5 comments:

  1. amboi nama kaedah rawatan pun berbelit nak sebut hihihi...kita ni kalo sakit pinggang pakat urut sesama sendiri je, tu yang tak mahu sembuh agaknya

    ReplyDelete
  2. Bagus lah ada tempat camni,murah pulak tu.Kalau urut dengan tukang urut pun dah mahal sekarang.

    ReplyDelete
  3. moga kak kam diberi kesihatan yg baik...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.