13 December 2016

Laksa Thai

Pertama kali menikmati laksa Thai
bkn sewaktu bewrada di Thailand tempohari
tp yg dioder dari 
rm5 sebungkus

rasanya tak banyak beza dgn laksa penang
cuma ditambah dgn sosej,fish cake,isi ketam

16 comments:

  1. laksa thai mmg ada sosej ngn isi ketam tu ye kak.... ke dh di improvise?

    ReplyDelete
  2. Salam Rabu. Menyinggah bila ada kesempatan hari ini. Tak banyak beza lah dgn laksa di malaysia yer

    ReplyDelete
  3. allahu nasib baik tak suka laksa..kalau tak dah lama menitik depan skrin neh...eheh selamat!

    ReplyDelete
  4. Nama apa pun boleh bagi kan
    Tapi kalau laksa kakak ni suka aje Kam.

    ReplyDelete
  5. Oh tak tahu pula laksa Thai begini rupa. Kat tempat saya kalau sebut laksa Thai mestinya yang laksa lemak tu...

    ReplyDelete
  6. Uish terliur tengok laksa ni! Laksa is my fav food :D

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete
  7. Thai pun ada laksa juga yer....tapi kat sini pun ada juga yg letak sosej...itu pun atas permintaan la..harga pun lain sikit la

    ReplyDelete
  8. Sedapnye kak.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    ReplyDelete
  9. Tu dia.. teruja saya melihatnya. Nak pulak la ni kena slow down bab diet ni.. hehehe..

    ReplyDelete



• ุจِุณْู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ ุงู„ู„ู‡ِ ุงู„ุฑَّุญْู…َู†ِ ุงู„ุฑَّุญِูŠْู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.