20 October 2015

Majlis Konvo Di UMP

Alhamdulillah...
hari yg ditunggu2 telah tiba
syukur kepadaNYA kerana diberi kesempatan
utk menghadiri majlis konvo anak sulung di UMP,Gambang,Pahang
pada 18/10 yg lepas

hari Jumaat 16/10
pergi jemput suami kat airport Penang
sampai kat rumah jam menghampiri pukul 12 malam
saya cuma tidur2 ayam
jam 3 pagi alarm dah berbunyi

kami bertolak ke Pahang jam 3 pagi
sampai di Shah Alam jam 9 pagi
utk amik Alia kat MSU

Sampai di Pahang jam 12 lebih
dah jadi tabiat saya 
sukar melelapkan mata bila berubah tempat tidur

jam 6.30 pagi dah bertolak  ke UMP
dgn kepala yg terasa ting tong
saya berdoa janganlah saya rebah dalam dewan nanti..

Alhamdulillah...segalanya dipermudahkan...



majlis berakhir jam 11.30 pagi
keadaan diluar dewan yg panas berjerebu

semoga kejayaan si abang akan memberi semangat pada adik2

mak dan ayah  berbanga dgn kejayaan abang..


apa yg dibuat budak2 bertiga tu
semasa saya berada dalam dewan..?
  mendengar ceramah Ustazah Bahyah


 dah habis tempat  la tu depa geledah









15 comments:

  1. Tahniah Kamsiah! Dah grad anak kamsiah yang sulung... Anak saya yang sulung pun dah grad bulan July lepas.

    ReplyDelete
  2. Asalamualaikum..baru ada entri lama menunggu ..rindu rasanya nak dengar berita...tahnia ya semoga kejayaan ini membawa banayk kecemerlangan anak sulung Pn. kamsiah..tahnia jadi ibubapa yang berjaya

    ReplyDelete
  3. jauh perjalanan nk sampai sana tuh kak.... tp alhamdulillah semua dh settel...
    tahniah utk anak akak...

    pandai lah 3 anak dara tu bwk diri semsa menunggu tuh... mcm2 aktiviti depa buat

    ReplyDelete
  4. hndsome nya anak awak Kamsiah oi...hehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat abg yg sulong..
    Berjaya mendapat ijazah..
    Semoga menjadi pendorong buat adik2 nya..

    ReplyDelete
  6. Kakak terharu tapi tumpang gembira sama
    Biar letih dan kepala tak selesa tapi kejayaan anak pasti membuahkan kegembiraan buat semua.

    ps: Tingginya abang:)

    ReplyDelete
  7. Salam tahniah dari auntie buat abang.
    Lupa pulak - dah tua macam inilah abang hihi...

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat anak akak.. semoga apa yang tercapai apa yang dicita..=D

    ReplyDelete
  9. Tahniah buat abang dan akak sekeluarga...

    ReplyDelete
  10. tahniah buat ank akak...alhamdulilah..sejuk perut akak

    ReplyDelete
  11. tahnia buat anak lelaki Pn Kamsiha hebat..mogacepat dapat kerjaya boleh bantu mak lagi

    ReplyDelete
  12. Tahniah buat anak dan ibu ayahnya....
    Seronoknya kak Kam dpt tengok anak konvo. Tetiba sedih pulak saya ni Kak Kam ...huhu

    Jauh perjalanan jugak tu....dari Penang ke Pahang

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.