15 November 2018

Antara Paparoti Dan Mamaroti


Roti,pilihan selepas tekak tak lalu nak telan nasi
tambahan pula dgn berbagai jenis dan perisa
kadang2 tak tau nak buat pilihan

Yang ni Paparoti perisa durian
rm5.60 sebiji,boleh tahan...
tapi puas hati bila menikmatinya masa panas2..


yang ni Mamaroti
ada anak saya cakap Paparoti lebih sedap
ada yg cakap Mamaroti lebih sedap
ada pulak yg cakap
Roti Boy paling sedap
hmm selera masing2,kan

apa pun si mamaroti ni sedap jugak di tekak saya

10 comments:

  1. Nampak menarik tapi gebu semacam tapi kalau bukan yang perisa durianlah.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. menarik..etuza suka makan roti ..bakery sellau singgah cari yang di sukai

    ReplyDelete
  3. lama tak ke udara, pasti ramai menantikan persembanhan maya entri Blogger kamsiah. Semoga sihat hendaknya ya. Kami sekeluarga sihat2 semua. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. SEDAP NAMPAKNYA PAPAROTI N MAMAROTI..KAK SUKA ROTI KOSONG JA TANPA APA2 PERISA

    ReplyDelete
  5. Wah...ada paparoti dan mamaroti pula...

    Rotiboy biasa dengar dan makan. Rotigirl je belum ada kot... :)

    ReplyDelete
  6. papa, mama, boy...xperasan selama ni nama nama ni dh mcm stu family...

    ReplyDelete
  7. Roti pengganti nasi pun sedap juga kamsiah..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.