17 November 2018

The Chicken Rice Shop


Beberapa hari lepas Anak dara saya,Si Alia mengajak saya keluar
mungkin dia faham
saya dah lama mereput kat rumah
dunia saya hanya rumah-hospital

Pada mulanya suami buat muka ala2 tak percaya
yalah mana saya pernah keluar tanya beliau
sejak berkerusi roda ni

Alia membawa saya dan adiknya ke EON Mall,prai
dah lunch kat rumah tp
sementara selera masih ada
makan jugak la nasi ayam ni


Laksa curry pilihan Eleena


semenatar saya dan Alia pilih nasi

last2 minta staff dia orang tapaukan sbb tak habis nak makan

3 comments:

  1. Wah..sangat menyelerakan..
    Banyakkan bersabar ya, doa banyak2.hanya pada Allah kita memohon kesembuhan

    ReplyDelete
  2. Kali terakhir makan dekat sini masa Ramadhan yang baru lepas.. ;)

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.