06 December 2018

Buah Asam Jawa Dan Cermai

Yang amasam tu la yg mengamit selera
buah asam jawa ni  manis sebenarnya
asam jawa madu
dari thailand
rm12/kg



yg ni bukan cermai madu
masam mencuka
sedap dibuat jeruk

8 comments:

  1. kalau pergi pasar..hari terliur beli juga sebungkus asam jawa thai tu..hihi

    ReplyDelete
  2. kalau dana lah, asam jawa ngn cermai tu, dana lagi teringin kt cermai tuh... kecur liur nengok kak oi

    ReplyDelete
  3. kecur liur tengok buah cermai tu.. sedapnya kalau dapat dibuat jeruk.. ;)

    ReplyDelete
  4. sedapnya nampak cermai tu dibuat jeruk memang sedaplah

    ReplyDelete
  5. lama tak makan buah cermai tu, dulu byk kat rumah.

    btw follow sini ;)

    ReplyDelete
  6. Sebut nama pun dah kecur air liur walaupun bukan kesukaan.

    ReplyDelete
  7. Asam jawa tu sedap.. kalau dah mula makan, memang tak sedar..

    ReplyDelete
  8. Dua jenis buahan ni pernah makan pernah nampak ..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.