17 May 2012

Ukiran Buah Epal

Kalau saya nak makan epal
amik dari peti ais
terus ngap..ngap..
(dah basuh sblm simpan)

lain halnya dgn anak dara saya
yg no 2 ni
(hidupnya penuh protokol)
semuanya kena tertib...
tak boleh hu ha hu ha

kalau potong bawang...berjam2 la jawabnya
kalau potong sayur
kena sama ja saiznya
kalau potong buah...sama bentuknya
potong cili merah..
halus mcm bunga rampai jadinya

ni nak makan epal
buat bentuk arnab dulu
rendam beberapa saat dalam air garam
(supaya warnanya kekal)





sungguh...saya takde masa utk benda2 mcm ni..:)

19 comments:

  1. amboiiii...epal dia..syg nk mkn lawa sgt. bertuah la akk.

    ReplyDelete
  2. Kam,

    Kreatif sungguh anak dara Kam ni. Tak aper dia teliti.

    ReplyDelete
  3. kreatif.. cantik.. patutlah amik masa yang lama..

    ReplyDelete
  4. Kreatif dan teliti!
    Kena kembangkan bakatnya tu, serious, jangan sia sia kan.
    Orang yang teliti macam ni, ada prospek yang bagus dalam bidang kerja/bisnes yang berkaitan.

    ReplyDelete
  5. Wah cantiknya anak sis potong epal camtu sekali....

    ReplyDelete
  6. hehe ok la tu kak nak makan pun selera je tengok :) saya dapat satu tips kak :) 'rendam beberapa saat dalam air garam
    (supaya warnanya kekal)' thanks kak..

    lama tak jenguk akak:) akkak sihat ?

    ReplyDelete
  7. anak akak ada bakat dengan pisau lah!

    ReplyDelete
  8. Salam Yong,
    dia sorang yg cermat, bersih dan teliti. Sabor jer sapa jadi suami dia!

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Kamsiah

    Atuk sokong pendapat Daddy Ziyyad

    ReplyDelete
  10. Biarlah dia begitu. sekarang ini ada banyak masa. esok-esok, tau le dia tu....

    ReplyDelete
  11. salam kak..
    kreatifnya ank akk..klu sy pun amik basuh terus ngap je..

    ReplyDelete
  12. rajinnya anak dara kak.. kalau saya kat rumah ada camtu mau masuk mulut semuanya :) suka!

    ReplyDelete
  13. cantiknya......rasa sayang pulak nak makan....
    kat mana anak menuntut ilmu nie...kreativ nyaa....
    baguslaaa ada anak yang berseni ni..rasanya dari kreativ kak kam jugak kan..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.