08 July 2015

WW :Bubur Lambuk

Bubur lambuk terlebih kreatif

18 comments:

  1. Kans... tapi maacam sayang jer nak makan

    ReplyDelete
  2. kalau makan bubur lambuk or nasi masa bersahur pasti ada selera la sikit..

    ReplyDelete
  3. wahhh comei nyer kak bobor lambok tu... cer share resepi kak

    ReplyDelete
  4. Comeynye bubur lambuk tu..syg nak makan..")

    ReplyDelete
  5. Bila dah hias cantik macam tu.. sayang pulak nak makan.. tapi kalau dah sejuk tak sedap..

    ReplyDelete
  6. comelnya...!!
    terus selera nak makan... :)

    ReplyDelete
  7. ahhhhh comel sesangat...nak simpan tak sanggup nak makan.. :-))

    ReplyDelete
  8. kreatif.. anak kita pun boleh terliur ni

    ReplyDelete
  9. Kak kamsiah ini terlebih kreatif atau terlebih sayur. Macam bukan peminat sayur cam saya ni nampak cam banyak sayur la.... Hehe

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.