27 November 2015

Selamat Ulangtahun Kelahiran Sayang..

Selamat ulangtahun ke 9 sayang
Mak,ayah ,abg serta kakak2 mendoakan
yg terbaik utk Tasha
semoga membesar sbg gadis yg solehah..


Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu
(Imran Ajmain)

36 comments:

  1. Sanah helwah si cantik manis Athilia Natasha..
    Semoga menjadi anak solehah, diberikan kesihatan yg baik, panjang umur dan gembira selalu...

    Sekejap jer dah 9 tahun ye Kamsiah..

    ReplyDelete
  2. Selamat ulangtahun kelahiran adik manis. suka nengok mukanya tu. Semoga adik sihat selalu dan boleh berbakti kpd ibubapamu suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir natasha,,, semoga menjadi anak solehah yang cemerlang dunia dan akhirat insha Allah,,

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir....mkin mnis anak dara akk ni...

    ReplyDelete
  5. Happy birthday to Athilia Natasha.
    Semoga menjadi insan solehah yang menggembirakan hati kedua ibubapa.

    ReplyDelete
  6. Sanah helwah Tasha:)
    Dah sembilan tahun dah.
    Semoga dpt memenuhi harapan dan hasrat ibu-ayah serta kakak-abang semua.

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir TAsha... moga jd anak yg solehah n berjaya dunia akhirat

    ReplyDelete
  8. happy birthday tasha...
    be a good girl, kay...

    aamiin untuk doa ibumu:))

    ReplyDelete
  9. Happy birthday Syg.... Suka plak Cikna baca puisi tu......;-)

    ReplyDelete
  10. Comel anak akak ni....Happy Belated Birthday juga kepada Tasha....InsyaAllah berjaya di dunia akhirat

    ReplyDelete
  11. Salam tasya.. Dah lama achik lady xtgk tasya (mampu tgk d blog jerk.. Hihi) .. Skrg dah beso.. 9 tahun dah.. Achik lady doakan smg Tasya jadi anak yg solehah.. Dgr kt umi abi.. Semoga berjaya dunia n akhirat.. Ameenn..

    ReplyDelete
  12. Asalam selamat hari lahir untuk adik thasa ya

    ReplyDelete
  13. selamat ulang tahun tasya...moga cemerlang dunian akhirat.amin

    ReplyDelete
  14. Selamat ulang tahun ke-9 Tasha. Semoga dia membesar sebagai gadis yg solehah...

    ReplyDelete
  15. Selamat ulang tahun kelahiran....comel...

    ReplyDelete
  16. Comelnye dia... Selamat menyambut ulang tahun! :)

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari Lahir Tasya.
    Moga sihat dan kuat dalam menjalani rutin harian dan moga dilindungiNYA sentiasa.

    ReplyDelete
  18. Happy Birthday!Sama umur dgn anak saya.

    ReplyDelete
  19. Salam... selamat hari jadi sayang moga jadi anak terbaik kebanggaan mak ayah dan keluarga dunia akhirat yer amin2

    ReplyDelete
  20. Semoga menjadi anak yg soleh dan sentiasa menjadi ank pengubat di hati bila ibu ayah melihat amin :D

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah, dah besar dah...dah dara sunti dah..

    ReplyDelete
  22. Asalam..nak tanya sihat ke madam kamsiah..semoga sihat sekeluarga ya. Lam juga ya tak ada entri ni...datang menyapa..

    ReplyDelete
  23. alamak da terlepas.. ok ok.. Happy Belated birthday =D

    ReplyDelete
  24. Selamat hari lahir...semoga berjaya di dunia n akhirat..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.