03 November 2015

Kecil VS Besar

 Ni gambar yg diambil pada hari Keusahawanan sekolah Tasha Rabu lepas

Yg nak saya tunjukkan adalah
perbezaan saiz Tasha dan classmatenya
sorg bersaiz S
sorg lagi bersaiz XL
dan rupanya ada lagi classmatenya
yg lebih besar dari Tasha haha..

29 comments:

  1. Size tak jadi hal janji semuanya menjadi anak yg solehah.
    Yg kecik tu comelnya macam baru tahun 2 aje.. cute:)

    ReplyDelete
  2. Keciknya classmate tasha..
    Kawan Iman pun yang ppuan lebih ramai yang agak besar ,mungkin tumbesar mereka sedang berkembang pesat diusia2 gini.Yang lelaki agak jauh ketinggalan.
    #suka kakak baca komen kamsiah kata suami bertugas kat Rengit ..kg kakak tu.

    ReplyDelete
  3. Macam anak dara saya juga.. ingat dia yang paling besar tapi ada rupanya yang lagi besar.

    ReplyDelete
  4. tapi yg kecik tu kecik sgt..haha
    tapi semua comel2.. ^_^

    ReplyDelete
  5. heheheh tp dua2 ttp comei.... baik yg besar atau yg kecik molek

    ReplyDelete
  6. Kalau tengok kat sekolah,macam2 versi ada..

    Comel2 kawan kawan dia.
    Insyaallah.semoga semuanya jadi anak soleh solehah

    ReplyDelete
  7. budak2 sekarang..cepat nya membesar...hehehhe

    ReplyDelete
  8. Mmm..masa zaman kak sekolah rendah dulu kalau budak perempuan tu besar mesti jadi perhatian..bukan apa..asyik duk tanya kat depa..mai period dak lagi..

    ReplyDelete
  9. kawan2 kita kat sekolah dulu pun gitu xsama size nya kan walau usia sebaya...

    ReplyDelete
  10. Kecil2 semuanya comel...dengan tudung lagi comel....InsyaAllah sampai bila-bila....

    ReplyDelete
  11. anak abam yg darjah 3 tu besar sgt..dah obese pun..65kg. susah nak tegah dia jgn makan sbb dia reti masak megi sendiri..huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. Anak2 saya jenis saiz S kalau compara dgn rakan2 seusia mereka.. hehehe... lagi2 Danish... kecik molek!

    ReplyDelete
  13. Budak2 sekarang kebanyakannya terlebih zat, sebab itu badan cepat berkembang. Zaman dulu semua slim2 kerana ibu bapa org susah, makan cukup2 aje...

    ReplyDelete
  14. ahakss...membesar sbg Johan...okeylah tu ada geng XL juga...dont worry Tasha..sis JM pun size XL jgak..give me 5 ehehe

    ReplyDelete
  15. alo..comel comel geng thasa kan..
    tak apa nanti naik remaja akan slime balik lah..ha bab makan ubah saiz juga tau..kuat makan syurlah dek..

    ReplyDelete
  16. dari kecil hingga sekarang Etuza ketahui Thasa ni..masa kecil dulu di blog huu cute tul montel tau

    ReplyDelete
  17. XPELA..
    saiz x penting...
    semuanya comey lotte

    ReplyDelete
  18. budak2 sekarang cepat benor besar nyer...semangat....

    ReplyDelete
  19. saya dulu ada kawan yang besar-besar elak kena buli...sebab masa sekolah saya kecik...

    ReplyDelete
  20. assalamualaikum..kak..sempena ulang tahun blog yan..akak salah seorang yang terpilih terima cendermata dari yan..boleh tak akak bagi alamat akak dekat yan..email yan :

    iryanty83@gmail.com

    ReplyDelete
  21. saya pun suka gandingkan anak2 murid yg berlainan saiz berdiri sebelah2..
    selalu yang jadi mangsa, paling besar dan paling kecillah..
    kalau nak minta tolong, cari yang paling besar
    kalau yang paling kecil nak tolong, rasa kasihan pula, hihi..

    ReplyDelete
  22. Pengawas biasa kena garang dan bersaiz besar sikit. Baru pelajar lain tak berani ckp apa2

    ReplyDelete
  23. dulu masa CT sek rendah.. size CT cem yang kecik tu la..
    hari2 ayah kena bawak beg ke kelas sbb x larat angkat.. lepas tu mula mengembang dan tatau bila nak kecut balik hehe..

    ReplyDelete
  24. Hehee,comel je dia.... Kt sklh Cikna pun de sorang bdk thn6 ni tp sz dia sama bsr ngan bdk PRA je....

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.