15 July 2016

Projek Tuisyen Barakah

Sejak dari anak sulung lagi
anak2 saya tak pernah dihantar ke pusat t5uisyen
bila menduduki peperiksaan 
cuma menghadiri tuisyen yg diadakan oleh cikgu2 kat sekolah ja..

Tahun ni giliran Eleena ,anak ke 3 menduduki SPM
hanya tinggal beberapa bulan ja lagi
sianak cool ja..si emak yg gelabah lebih

Bulan puasa yg lepas dia pulang menbawa surat
katanya terpilih menghadiri tuisyen
yg dianjurkan oleh Pejabat Menteri Besar dan GPMS

Setiap buah sekolah 
(hanya 4 buah sekolah yg terpilih)
memilih 10 org pelajar utk menghadiri program tuisyen barakah ni

so ibubapa diminta menghadiri majlis perasmian tuisyen ni

Yg ditengah tu,Yang Dipertua GPMS Kedah
merangkap seorang peguam

Yang dikiri tu wakil Pejabat Pendidikan..entah lupa pulak apa pangkatnya

yg manis bertudung merah tu teacher kat sekolah anak saya

tuisyen ni diadakan setiap jumaat
dari jam 9-11 pagi
di dewan Kolej komuniti Kota kenari,kulim
subjek yg diajar cuma 2-BI dan mathematik moden

Yg ni wakil GPMS sedang memberi ucapan aluan
senyum bila nampak saya mengangkat kamera



 semoga pelajar2 yg terpilih 
akan mengunakan pelaung ni sebaiknya

5 comments:

  1. ADA PELUANG IKUTI TUSYEN BAGUSLAH TU..TMBH RNGSANG MINAT ANAK BLJR...SALAM IDILFITRI KHAMSIAH..MAAF ZAHIR BATIN.

    ReplyDelete
  2. salam kamsiah ..
    anak aby yg jee pun spm juga ..
    lps seminggu raya ni tuisyen dia dah digandakan ..
    tinggal tk sampai 4 bulan.
    kira wktu ni la kena intesif ..
    yg best nya ..
    kertas pengetahuan islam ..
    ayah nya bg tuisyen sendiri ..
    hihi ..
    apa khabar anak yg kt MSU tu .
    anak aby bulan dpn dah start praktikal ..
    lps tu abis la

    ReplyDelete
  3. tahniah...bertambah lagi ilmu..bagus ni bukan senag nak dapat kan..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.