27 July 2016

Wajah2 Bakal Pengantin

Hadir dalam keluarga besar memang meriah
th ni insya Allah mak mertua saya akan menerima 3 org cicit
oppss..sorg dah lahir
2 lagi bln 9 dan 10 ni
pendek kata tiap th mesti terima ahli keluaga baru
samada cucu menantu atau cicit

Dikalangan anak2 sedara sebelah suami saya
ada 5 org yg telah mengikat tali pertunangan
akhir th lepas dan tahun ni
2 perempuan dan 3 lelaki

bakal mempelai yg akan menjadi raja sehari pada 6 ogos depan
bertunang lebih kurang 2 bln yg lepas
alhamdulillah..akhirnya tiba juga jodohnya
bakal suaminya muda 11 tahun darinya


 yang ni pulak biras saya yg bertudung coklat tu
meminang sigadis bertudung pink tu utk anak bujangnya
majlis kawennya..tak tau bila lagi..


yang ni pulak bakal pengantin yg cinonet
pengantin lelaki adalah adik kpd yg bertudung hijau tua tu(anak sedara suami)


yg  sebelah kanan bertudung coklat ,berkacamata tu
(anak sedara suami) dah bertunang th lepas
bersama bakal adik iparnya
insya Allah majlis kawennya hujung th ni
2 pasangan serentak

pendek kata..kenduri bersusun2..

14 comments:

  1. Semakin ramai ahli keluarga semakin meriah bila kenduri-kendara
    Sedia ajelah duit sumbang untuk setiap majlis itu.

    ReplyDelete
  2. Banyak kenduri tahun ni....moga berbahagia la dorg semua....

    ReplyDelete
  3. semoga jodoh masing2 kekal ke jannah...

    makan kenduri sakan la ye kak...hehe

    ReplyDelete
  4. Wah bersusun2 bakal pengantin .Bila dah ramai sanak sedara tak sunyi dari majlis perkhawinan sepanjang tahun.
    Semoga mereka berbahagia hingga akhir hayat.

    ReplyDelete
  5. tudia, keluarga baru bersusun-susun..jenuh mkn kduri..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah dan tahniah kak.. semoga bahagia selamanya ☺️☺️

    ReplyDelete
  7. Bila habis open house ni, ita makan kenduri kawinlah pulak.
    Bersusun2 giliran.

    ReplyDelete
  8. bersusun kenduri kahwin...meriah..
    lepas ni giliran anak2 KY pulak..hihi..

    ReplyDelete
  9. Selamat pengantin baru utk bakal pengantin tu
    Semoga bahagia hingga ke jannah
    Kaknoor pun bakal menerima cucu jugak bulan ogos ni hehe

    ReplyDelete
  10. cantik dan sepadan bakal pengantin tu.. btw, tahniah ye

    ReplyDelete
  11. ramainya family akak nak kawen. mesti meriah kan ;D

    ReplyDelete
  12. semoga maljis yg bersusun susun ni berjalan dengan lancar :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah... semakin besar keluarga semakin meriah dan ceria semuanya... tahniah buat kak Kam dan seluruh keluarga... :)

    ReplyDelete
  14. Meriah sungguh...
    Berderet-deret kendurinya ye..
    Semoga dipermudahkan segala urusan dan perancangan..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.