23 September 2016

D'Coconut Shake,Kulim

Jalan2..pusing2..cari klinik gigi
hajat dihati nak perbaiki tampalan gigi yg pecah

tp semuanya tutup..mungkin doktor2 gigi bercuti sempena hari malaysia..


pertama kali singgah kat kedai ni
D'Coconut shake



laksa biasa rm2.50
dan laksa sambal sotong rm3


oder 2 bekas coconut shake utk dibawa balik
jawapannya dah habis
tu..kelapa muda berlambak kat luar tu
malas nak kopek kut..

takpa la..saya ganti oder dgn cendol biasa dan cendol jagung

semuanya rm25..


13 comments:

  1. singgah pagi jumaat...
    buat masa nie nieyl belum jumpa lagi coconut shake yg paling sedap...
    yang selalu beli,biasa² je...

    ReplyDelete
  2. Murah nya kamsiah laksa tu...kalau kat sini jangan harap lah ada harga gitu.Nampak menyelerakan sungguh.

    ReplyDelete
  3. di Kulim saya agak harga makanan masih dikatakan murah...

    ReplyDelete
  4. murahnya laksa tu rm2.50 je? and it looks yummy

    ReplyDelete
  5. tak penah try laksa ngn sambal sutun kak... msti sedap kan...

    ReplyDelete
  6. X pernah lagi try laksa sambai sotong.. me sambai sotong.. pasembur sampai sotong dah besa makan...
    Sedap dah Kam laksa campuq sambai sotong...
    Makchaq pi perlih.. depa makan laksa dengan pulut udang... buh pulut udang dalam laksa.... pelik.. tapi makan selera ja....

    ReplyDelete
  7. eita pun baru sdah tampal gg yang tercabut baru ni...
    ermmm...sedap nyer lakasa penang...memang menu yang mabeles..

    ReplyDelete
  8. sedapnya laksa
    tak pernah pulak makan dengan sambal sotong laksa tu
    boleh lah try buat nanti hehee

    ReplyDelete
  9. Asalam..wah murah tu ..apa khabar ya, semoga sihat..agak lama tak updated kan

    ReplyDelete
  10. tulah.. depan kedai kelapa tu jd prop je kot

    ReplyDelete
  11. tampalan gigi saya pun pecah. seriau memikirkan takut terkena sakit gigi sekali lagi. huhu takutnya..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.