22 November 2016

Ikan Gelama Masam

Entri ringkas ja hari ni

hujan2 ni tekak nak makan yg pelik2...panas2..
dah lama dok mengidam sigelama masam ni
akhirmnya dapat..dgn harga rm10/5 ekor

(rendam dulu lbh kurang setengah jam
sebelum digoreng)
anak2 mmg tak makan la makanan
 mcm ni
masa goreng pun depa cakap bau busuk hehe

kalau ada ikan gelama tu
mesti partnernya sayur masak lemak
so  jadilah petola campur kobis masa lemak

16 comments:

  1. Sedapnya...SA suka macam ni...sedap sangat2

    ReplyDelete
  2. Haa... ini memang mak-maklah yg masak. Taste kita semua ni.
    Chef Alia tak masaklah ini kan:)

    ReplyDelete
  3. Baunya memang busuk, tapi rasanya ya ampunnnn...memang berpeluang makan bertambah-tambah... :)

    ReplyDelete
  4. kak zakie..mmg alia tak sentuh pun ikan ni..busuk katanya

    ReplyDelete
  5. shahida..ni bkn pekasam..ikan kering/masin..tp yg ni rasanya masam..

    ReplyDelete
  6. Pembuka selera ni kamsiah..
    Murah ye..
    5 ekor RM10 tu..
    Mcm nak siri jugalah..

    ReplyDelete
  7. SEDAPNYA MKN NASI DGN GELAMA MASAM TAMBAH ADA SAYUR LEMAK...

    ReplyDelete
  8. kak kam.. anak saya no 2 suka ikan ni kak.. feveret dia sgt2.. hahaa

    mkn dgn nasi panas2 sedappp....

    ReplyDelete
  9. Asalamualaikum..wah dah bertukar header..sajian istemewa..

    ReplyDelete
  10. terliur tengok...makan dengan nasi panas..sedapnya

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.