10 March 2017

Asparagus Goreng

beli satu paket ja
sbb anak2 tak makan
cuma si emak sorg ja yg makan

dan terjadilah asparagus  goreng simple bersama udang
tumis bawang putih,kemudian bwg besar
masukkan udang
kemudian letak asparagus tu
letakkan sedikit garam 
dan sos lea & perrins
dalam 2 minit dah boleh tutup api dan angkat

Kata chef Alia
memasak sayur2an ni
kena masak diluarnya tp tetap pejal didalamnya


10 comments:

  1. sedapnye asparagus. sajenis sayur mahal ni. hehehe

    ReplyDelete
  2. Dah lama tak beli sayur asparagus ni....Seperti Kam juga lah kalau masak untuk diri sendiri je

    ReplyDelete
  3. Ringkas, mudah dan sedap dimakan begitu sahaja... :)

    ReplyDelete
  4. Sedapnya kak. Sayur mmg nak kena tumis sesikit jer. Baru terasa sayurnya..hehe

    ReplyDelete
  5. Asparagus ni letak sikit minyak zaitun & bakaq pun sedap Kam..
    Kalau buat bbq bakaq asparagus..

    ReplyDelete
  6. Sayur mahal Kamsiah..
    Cukup lah sepeket tu..
    Untuk mak nya seorang makan ye..
    Akak anak beranak suka sayur ni..

    ReplyDelete
  7. Saye jenis tak lalu makan sayur, tp bila tengok ni nampak sedapnya la :)

    ReplyDelete
  8. Nampak sedappp.. X pernah beli n msk asparagus ni

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.