27 March 2017

Misteri Wan Peah

Salam utk semua
nampaknya tanda2 nak bersara dari berblog makin ketara
makin malas nak update blog
walaupun ada 'bahan2nya'..

oh ya..saya bukanlah kaki 'tv'
berita pun jarang2 tengok

tapi..ada satu siri Seramedi ni
membuatkan saya melekat depan tv


Tajuk: Misteri Wan Peah
Channel TV3
Slot : Seramedi
Mula Tayangan : 13 Febuari 2017 
Masa: [Isnin - Rabu, 10 mlm]
Jumlah Episode : 20
Update Terkini: Episod 17


seram komedi
tiada unsur 'gedik' pelakon wanita
malah pelakon wanitanya saya tak berapa kenal
kecuali Normah Damanhuri,Ucop Wilca,Delimawati..
Sherry Al Hadad pulak menjadi karektornya sbg batu api..
yg sentiasa berpantun
mengunakan loghat Perak
malam ni memasuki episod ke 18

9 comments:

  1. takutnye tgk muka normah damnhuri tu. w.pun hantu komedi, serius kite penakut...hahhaha..

    ReplyDelete
  2. Kakcik tak pernah menonton drama ini. Eh...masih ada lagikah? Boleh juga tengok nanti... :)

    ReplyDelete
  3. Ada juga yg cerita tentang Drama berseri Misteri Wan Peah ni..
    Tapi tak pernah tengok pun..
    waktu pukul 10pm tu akak dah tido kamsiah hehehe..

    ReplyDelete
  4. KAK MINAT JUGA TENGOK DRAMA NI SMBL BLOGGING R BW

    ReplyDelete
  5. Tak boleh nak komen la.. makchaq tak dak tv.

    ReplyDelete
  6. Akak pun tak ikuti cerita ni ,biasanya pukul 10 tu mata dah mengantuk...

    ReplyDelete
  7. Cerita yang jadi bualan semua org..SA mmg sentiasa ketinggallan la..

    ReplyDelete
  8. Baru malam tadi layan drama tu.. sebelum ni sekadar dengar nama je.

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.