09 July 2012

Warming House Party

Adik ipar saya
menduduki rumah baru
hanya beberapa minit dari rumah saya


so depa buat la jamuan sikit2 utk adik beradik
utk jiran2 dan kekawan
lain kali katanya

yg kiri tu biras saya
dan yg kanan tu mak mertua
nak amik gambar mak
kena curi2 dan jgn guna flash
nanti dia terkejut,melatah pulak...

makan...gosip..makan..gosip..

mi rebus yg hampir licin


ber bbq diluar rumah
saya menyumbangkan lbh kurang 100 biji
kuih cek molek
dan setupperware coklat...licin..

22 comments:

  1. Tmn apa ni kaka???
    Nmpk mcm tmn baru
    Best nyer tgk menu Tu


    P/s::Tertiba teringin nk mkn mee grng mamak dekat market Kulim ...ader lg x???

    ReplyDelete
    Replies
    1. taman helang perdana...tak mampu nak beli kat situ la hehe...

      mee mamak tu ada lagi...kat tepi jalan tu

      Delete
  2. Hidup ini, selagi mulut boleh beroperasi, selagi itu akan menggossip dan digossipkan.

    Tapi ada kata-kata yang berpesan: jika lagi banyak kita bercakap lagi banyak kejahilan kita terserlah, maka diam itu lebih baik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks atas peringatan
      namun begitulah bila kami adik beradik,ipar duai semua berkumpul...bkn gosip mengata org...ianya seadar usikan antara kami ja...

      Delete
  3. Replies
    1. berjiran dgn tmn kenari-tmn helang perdana..

      Delete
  4. sekali imbas bla tgk umah tu sy da agk mesti kt kedah ni...
    amboi... bla da bertemu.. meriah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. rumah kat kedah berbeza dgn tempat lain gamaknya..:)

      Delete
  5. wah..tahniah buat adik akak...
    besar rumah..meriah dgn mknn..ehehe..nyum3..

    time kasih singgah blog cma..keep in touch~

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. ya...pas raya nnt lbh meriah dgn aktiviti mcm ni..

      Delete
  7. wah best nyer rumah baru n paling suka popia bercili tu!. tq singgah blog saya n dah follow awak ye 1151

    ReplyDelete
  8. memang seronok berjumpa adik beradik!
    sakannnn kak!
    cantik rumah adik ipar akak tu!

    ReplyDelete
  9. meriahnya nampak tu...siap makan2 lagi best sedap tul nampak, nampak cili padi mak ooo...

    ReplyDelete
  10. ermm bestnyer makan2 tambah2 lauknyer sedap2..tahniah untuk adik akak

    ReplyDelete
  11. brapa harga taman helang perdana...pemaju dia kt mana??ada kosng lg x??semi d ke??

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.