04 March 2015

WW : Malam

jom layan keindahan panaroma malam







“Katakanlah: “Dia-lah Yang menciptakan kamu dan menjadikan bagi kamu pendengaran,
 penglihatan dan hati”. 
(Tetapi) amat sedikit kamu bersyukur.“

26 comments:

  1. Salam. Cantik betul gambar-gambar malam yang Kam ambil. Saya masih belum berpeluang shoot gambar-gambar begini....

    ReplyDelete
  2. gambar ini kekadang macam waktu malam. mengeluarkan keindahan dan menyorokkan keburukan...

    jika tiadaa gelap, akan nampaklah gobok usang di celah-celah pencakar langit...

    ReplyDelete
  3. gambar atas sekali, masjid besi. antara masjid moden yang cantik pada saya. tapi ada kecacatan dari segi rekabentuknya.

    pernah sekali saya solat jumaat kat situ, tapi hampir separuh ruang solat utama tak dapat digunakan sebab karpetnya basah bila sebelumnya hujan lebat...! banjir...

    ReplyDelete
  4. Mungkin kita cuma akan menghargai malam yg indah itu bila suatu hari Allah tidak jadikan lagi kita malam dan menggantikannya dengan siang berpanjangan atau mata kita tak mampu lagi melihat keindahan malam...

    ReplyDelete
  5. Cantik gambar-gambar tu kak.
    Malam Allah jadikan untuk semua manusia berehat dan beribadat kepadaNya.
    Tapi sekarang ni manusia berebut-rebut mengejar keduniaan tak kira siang dan malam lagi...

    ReplyDelete
  6. Night view memang cantik kan. Tambah lagi kalau ada cahaya lampu yang bewarna warni.

    ReplyDelete
  7. malam kalu ada lampu2 camtu mmg seronok tp kalu xde lampu...dlm kegelapan mmg menakutkan!

    ReplyDelete
  8. klu tkde mlm tkde la kita dpt lihat keindahan lmpu2 tu kn

    ReplyDelete
  9. cantikknya,, keindahan malam,,, walaupun ia gelap tetap nampak indah,,, Subhanallah,,

    ReplyDelete
  10. wah kak kamsiah ke putrajaya. masjid besi cantik. jarang berada di KL malam hari

    ReplyDelete
  11. cantik suasana nya kak
    pandai akak snap

    ReplyDelete
  12. Salam .Hee chantek gmbr diwaktu malam. Putrajaya ke Klcc tu agak jauh juga kan mak ;)

    ReplyDelete
  13. Assalam kak kamsiah,
    YaAllah cantek nak semua gambot2 tu

    ReplyDelete
  14. Memang indah alam ciptaan Ilahi...Subhanallah..

    ReplyDelete
  15. kak Kam datang sini x bg tahu ..jika x boleh kita ngopi atas Cruise

    ReplyDelete
  16. msti camera mahal ni.sbab tu nmpak cantik menawan...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.